Barcelona - Last minute odmor +OOTD

Moj M i ja već duže razmišljamo kuda bismo mogli otići na kratki odmor. Prvenstveno smo mislili posjetiti otok Lanzarote u Španjolskoj zbog toplije klime u veljači/ožujku, no odustali smo od te ideje zbog leta od 4-5 sati. Ipak prvi put putujemo avionom s Anom pa smo se odlučili za kraći let, no i dalje u Španjolskoj. M je bio za Madrid, a ja za Barcelonu. Uvijek biram more, ako već mogu. :) Presudila je vremenska prognoza koja je javljala ugodnih 13-16 stupnjeva u Barceloni.
Iako nismo sada planirali ići na put, u subotu smo malo pretraživali internet i našli odlične ponude, a u ponedjeljak smo već bili u Barceloni. :)

Proveli smo odlična 4 dana, što mislim da je zbilja dovoljno za obići grad i posjetiti mjesta koja želite. Prvi Anin let avionom prošao je odlično! Bila je jako dobro raspoložena, zanimalo je je sve što se oko nje događa tako da nije spavala. Smijala se ljudima oko sebe, igrala igračkama, a tijekom uzlijetanja i slijetanja dala sam joj papati tako da gutanjem regulira promjenu tlaka. Taj dio je odlično prošao i nije se ni najmanje žalila. Zaspala bi svaki put tek pri kraju leta koji je trajao sat i 15 minuta.

U Barcelonu smo stigli još prije podne i nakon smještaja u hotel, odlučili smo se malo odmoriti, a nakon toga vidjeti gdje smo i što sve ima oko nas. S obzirom na odličnu poziciju hotela, glavna ulica La Rambla, bila je udaljena 100tinjak metara od nas tako da smo taj dan odlučili provesti šetnjom kroz grad.

Nakon svega par minuta šetnje, shvatili smo da nam je Katedrala Barcelone vrlo blizu, a bila nam je na popisu mjesta koje želimo obići, tako da smo je posjetili odmah prvi dan.




 La Rambla je, koliko sam ja shvatila, glavna gradska ulica u kojoj je središte svega. Povezuje različite četvrti grada, nudi pregršt zanimljivosti i gladna shopping destinacija. Mene je naravno odmah privukla ZARA. Najveća ZARA ikada. Prekrasan prostor na 3 kata, sve u kamenu, a stubišta prekrasno oslikana. Iako nismo planirala kupovati, Ana je dobila nešto nove robice, a mama jaknu. :)
Drugi dan našeg boravka u Barceloni bio je rezerviran za posjet Aquariju i odlazak na plažu. Iako vrijeme nije za kupanje, htjeli smo vidjeti poznatu Barcelonetta plažu i bar malo prošetati po pijesku. Miještane prepoznate po punoj zimskoj opremi, a turistima je tih 15-ak stupnjeva sasvim dovoljno za kratke hlače, pa čak i bose noge i uživanje na plaži. :)
Šetnjica uz plažu glavna je lokacija za shopping kopija torbica, tenisica, suvenira Barcelone itd. pa ako vas to zanima da znate gdje potražiti. :D




Akvarij Barcelone nalazi se u neposrednoj blizini plaže u jednoj velikoj zgradi. S obzirom na veličinu objekta, očekivala sam nešto zbilja spektakularno, no nisam ostala iznenađena. Jedina atrakcija mi je akvarij-tunel u kojem doslovno prolazite po sredini akvarija, no to sam već vidjela i na drugim mjestima. Ovaj akvarij također nudi mogućnost plivanja sa morksim psima, no krv mi se ledi u žilama od same pomisli na to. haha

 
 
Treći dan obišli smo poznati Park Guell i Baziliku Svete Obitelji (Sagrada Familia). S obzirom da smo čuli da ovu Crkvu moramo obići, malo mi je bilo žao što su u toku radovi, te su dijelovi zaštićeni i ne vide se pa to malo kvari slike, no iznutra je preprepredivna! Očaravajuće i nestvarno!





Posljednji dan proveli smo opet u centru grada, kupujući suvenire i obilažeći dućane. S obzirom da je dan bio doista predivan, opet smo se zaputili do plaže, no zbog jakog vjetra nismo ostali uživati.


Posljednji dan sam također iskoristila za nekoliko fotki nove robe koja mi je stigla nedavno sa SheIn-a pa ću vam i to odmah ovdje pokazati. Mogli ste već vidjeti da sam vam pokazala što mi je stiglo na Instagramu, pa evo i kratkih dojmova.
MINICA: http://bit.ly/2rTCqvZ
Cijena: 17 $
MAJICA: http://bit.ly/2BE9U1j
Cijena: 14 $

Oduševljena sam i minicom i majicom. Dolčevita je većim dijelom pamuk, mekana i elastična. Minica je odlične kvaitete. "Koža" je mekana, nije sjajna, a u sebi ima ušivene kao kratke hlačice. Ja sam uzela veličinu L i taman mi je. Kada se riješim ovih par kilica viška, biti će još bolja. haha

Osim ovih dviju stvari, naručila sam i pidžamu. Veliki sam ljubitelj pidžama i imam ih puno, a ovu sam morala imati jer nemam ni jednu sličnu ovoj.
 LINK: http://bit.ly/2DPTbtF
Cijena: 29$

Odlična i predivna pidžama! Mekana, udobna i topla, a opet ne morate brinuti da je kao dekica, jer nije. Odabrala sam veličinu L jer sam u komentarima pročitala da je malo manja, pa sam uzela komotniju da mi nebi bila kratka i nisam pogriješila. Boja je predivna i jedva sam čekala da vam je poslikam. Nosila sam je i u Barcelonu, no tamo je nisam poslikala jer je Ana okupirala naš krevet.

Ukratko, Barcelona mi se jako svidjela, no nisam toliko oduševljena. Centar Barcelone i znamenitosti su stvarno predivni, no ukoliko se malo udaljite (samo par ulica) od centra, vrlo je neuredno, puno smeća i staro. Zbilja volim putovati i vidjeti neka mjesta na kojima još nisam bila. Ovo je bio moj prvi posjet Španjolskoj, no sigurna sam ne i zadnji. :)

Gdje ste vi zadnji put otputovali?
Pišite mi vaše najdraže gradove!

Pišite mi!

Vaša Beautylicious.

Primjedbe

  1. Bila sam u Barceloni na maturalcu i mene je ono sto sam vidjela odusevilo 😊 Goticka cetvrt je nesto najdivnije, povijest grada vrlo zanimljiva, Gaudijeve gradevine nesto zaista vrijedno obilaska, a kraljevska palaca i fontane su prica za sebe. Sto se tice neurednosti, smeca i sl, po tom pitanju mi jedino zadovoljavaju njemacki gradovi. Pariz je zaista prljav i nesiguran cim se maknes od turistickih atrakcija, a s Venecijom imam zaista losa iskustva iz slicnih razloga. Rado bih se vratila u Barcelonu, ali receno mi je da su juzniji spanjolski gradovi jos ljepsi, a s portugalskim se nijedan spanjolski ne moze mjeriti pa cu izgleda sve morati obici! 😁 Drago mi je sto ste se lijepo proveli, fotke su odlicne!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Zbilja je lijepo otići bilo kuda..imam i ja još puno toga na svojoj wishlisti :)

      Izbriši
  2. Odličan post, jako mi se dopada tvoj blog :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post, jako mi se dopada tvoj blog :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Hvala!

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol