Toplo i sa stilom

S obzirom da sam se koliko-toliko vratila na staro, što se tiče veličine robe, najavila sam vam jednu poveću narudžbu sa SheIn-a, ali sam je odlučila podijeliti u nekoliko postova kako ovaj nebi bio predugačak.

Iako imam već previše zimskih jakni i kaputa, nisam mogla odoljeti i naručila ovaj otvoreni kaput. 
Privukao me uzorak i s obzirom na pozitivne recenzije, bila sam uvjerena kako neću požaliti. 

Cijena: 42$

Kaput je na prvu stvarno odličan, materijal je super, a odlučila sam se za M veličinu. S obzirom da je kaput bez kopčanja, mogla sam naručiti i S, no uzela sam M kako bih ga mogla s prijeda preklopiti malo. Što se topline tiče, stvarno je ok, iako nema podstavu (vidi se na prvoj slici), no ja to nisam primjetila. Ukoliko se toplije obučem, nemam brige da će mi biti hladno. Ipak, ovaj kaput odabrala sam više radi izgleda, pa neće biti prvi izbor ako želim nešto toplo za one dane kada su temperature ispod nule. Jedine zamjerke ovog kaputa su, osim one što nema podstavu, to što se na leđima (gdje je šav) ove linije ne poklapaju. To mi malo kvari ukupni dojam, no možda sam ja samo naletila na takav primjerak. :D


Majica koju imam ispod kaputa, također je sa SheIn stranice pa ću vam reći i par riječi o njoj.
Cijena: 18$
Odlična, jednostavna, a opet ima te prekrasne rukave ukrašene perlama.Ista kao na slici, a materijal je pamuk sa malo elastina. Uzela sam M veličinu i taman mi je. Jedina zamjerka je dužina. Voljela bih da je malo duža da je mogu ubaciti i u hlače, no to mogu jedino s hlačama jako visokog struka. Na njihovim slikama ipak izgleda malo duže.
 
 
*Hlače i čizme su ZARA.

Iduća, a i najdraža stvar u posljednje vrijeme je ova tooopla zimska vesta. Također ukrašena biserima.
Cijena: 22$

Kao što sam rekla, prekrasna je, mekana i jako topla. Dužina je dovoljna da je možete nositi i u hlačama/suknji. Oduševila me kvaliteta ove veste i jako se ugodno osjećam u njoj. Ja sam odabrala crnu boju u M veličini i odlična mi je, a dostupna je i u drugim bojama. Razmišljam da još naručim puder rozu. :)

 

U sljedećem postu pripremam vam nekoliko modela hlača koje sam uzela sa SheIn-a.
Jedva sam dočekala da se opet mogu vratiti trapericama i uskim hlačama. :)

Jeste li i vi pokleknule pred trendom bisera?
Pišite mi svoje dojmove!

xoxo, Beautylicious.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol