I'm back!

Dragi moji, želim vam se ispričati što me nema ovako dugo. Nadam se da me pratite na instagramu,  a onda i znate razlog mog izbivanja. Naime, pokušavam se snaći u ulozi mame i ishendlati sve ostale obaveze, no mogu vam reći da je doista teško. Pišite mi ako želite da podijelim prve dojmove o majčinstvu i kako sam se snašla u tome svemu.
Htjela bih vam pokazati nešto nove robe što sam kupila za zimu, no jednostavno ne mogu naći vremena za fotkanje. :D  Bilo bi lako okinuti sliku, no pripreme i sve ono prije fotkanja oduzima puno više vremena.
Sjetila sam se da s vama nisam podijelila svoju zadnju online narudžbu s nekoliko jako dobrih komada pa bi vam ih samo kratko iskomentirala. Slike ste mogle već vidjeti na instagramu.

S obzirom da koristim slobodne trenutke dok je Ana mirna i zabavlja se s igračkama, brzinski ću vam samo reći što mislim i da li vrijedi kupiti ili ne.

Cijena: 13$

 Predivna haljina, čvršćeg materijala. Jako kvalitetna i ugodna za nošenje. Za cijenu od 13$ je odličan ulov, a ja sam uzela veličinu L jer sam tada još imala trudnički trbuh, no s obzirom na dosta elastina, moći ću je nositi i poslije. 

Cijena: 10$

Preodlična i prelijepa suknja! Razlog pisanja ovoga posta ovako kasno je zapravo zbog ove suknje koja je deblja i namijenjena hladnijim danima tako da je nisam mogla ni nositi ljeti. Materijal je dosta čvrst, kako ja kažem, za utegnuti se. Imate moje veliko DA za ovu suknju, a dostupna je u 3 boje. Ja ću sigurno naručiti još jednu!




Još jedna stvar zbog koje sam se veselila hladnijim danima. Predivan pamučni kombinezon koji mi je odgovarao u trudničkim danima, ali i sada. Čvršći, deblji materijal, i ako vam se sviđa, svakako vam  ga preporučujem.Odabrala sam L veličinu.


Cijena: 30$  28$
LINK:
https://goo.gl/1yBbw7




Jedna, iako poprilično otvorena, predivna haljina. Hvalila sam vam je već na facebooku i instagramu, no htjela bi je i ovdje kratko spomenuti. Predivna je, odličan materijal i elastična. Ima potstavu tako da nije prozirna ni malo i jedva čekam iduće proljeće/ljeto neku priliku da je nosim.Dostupna je i u zelenoj boji. Odabrala sam L veličinu.


Cijena: 15$
LINK: goo.gl/XvCVFM


 
Ovo ljeto posebno mi se sviđala žuta boja, pa sam naurčila i ovu malu haljinicu, ali iskreno, izgledala sam u njoj kao trokrilni ormar. haha  Nisam je ni obkla, a osim toga, nisam sigurna ni da mi se sviđa. Previše mi je široka, i materijal je obični šifon.

Cijena: 24$  12$
LINK: goo.gl/vUDXZ6


Eto, to je od mene to. Nadam se da nije baš jako grozno što s ovim postom toliko kasnim. Oprostit ćete mi, sigurna sam!

Pišite mi ako imate prijedlog za neki određeni post na blogu!

Šaljemo vam puse, moja Ana i ja! <3

Primjedbe

  1. Pitanje, obzirom da pišeš da si uzela veličinu L, da li uzimaš veći broj ili inače nosiš L.
    Kod online kupovine me je uvijek strah da naručim jer i pored tabela koje postave, tripujem da će mi doći malo/veliko 😁
    Visoka sam 174, imam 68 kg

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zbog trudnoće sam uzimala L, no sada, a i prije sam uglavnom uzimala M. Ja ti se na SHEINu vodim uvijek po modelu. U donjem desnom kutu možeš naći njene mjere i uvijek piše koju veličinu ona ima na sebi. Po tome procijenim i mogu reći da mi je uglavnom sve dobro do sada. Obrati pozornost i na materijal, tj. da li ima elastina ili ne. Kada nešto ima dosta elastina, uzmem i S.

      Izbriši
  2. Kupujem na Sheinu i odusevljena sam svime sto sam narucila! Odlicna kvaliteta i krojevi.Nosila sam cijelo ljeto Shein samo jer sam trudna i ogromna bila(jos uvijek), a znam.da ce mi sve savrseno i odgovarati kasnije. Svakako treba pogledati komentare ispod slike i mjere za svaku krpicu i to da li se rasteze (sto pise u opisu svakom). Hvala na preporuci sto si me upoznala sa Sheinom ⚘�� TK

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago! Odlične su i recenzije kupaca, naravno. I ja ih uvijek čitam... Happy shopping!

      Izbriši

Objavi komentar

Hvala!

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol