Top 5 favorita za ljeto

Odlučila sam se naručiti par novih Shein stvari za ljeto, no s obzirom da mi je trbuščić sve veći, izbor mi je malo sužen, no izbor na stranici je odličan pa svakako pogledajte. Iako bih mogla svašta naručiti što mi sada odgovara, više me zanimaju stvari koje ću moći nositi i kasnije, a ne samo sada u trudnoći. Iz toga razloga biram lagane materijale, s dovoljno elastina i, iako mi je sada malo teže nego prije, trudim se pogoditi veličinu.
Trenutno imaju kodove za popust pri većoj kupnji, tako da ako vam se omakne shopping, svakako ih iskoristite. :)
http://www.shein.com/

Odlučila sam naručiti nekoliko uglavnom haljina koje imaju dosta dobre ocjene na stranici, pa ukoliko će vam se svidjeti, moći ćete iz prve ruke doznati da li su zbilja dobre i na što obratiti pozornost.

S obzirom da ljeti zbilja volim nositi maxi haljine, htjela sam odabrati jednu takvu. Osim što će mi odgovarati i u trudnoći i poslije, lagane su i nosive u raznim situacijama.
Cijena: 31$  20$

Ova predivna, nježna haljina zapela mi je za oko još prije par mjeseci, ali sam čekala toplije vrijeme da bih je naručila. S obzirom na velik broj recenzija (čak 78) i ocjenom od 4,7 znala sam da neću pogriješiti.
Model sa slike na sebi ima veličinu S, no ja sam se odlučila za M. Haljina je od vrlo mekanog i laganog viskoznog materijala, predivne nude/roze boje. Materijal je vrlo rastezljiv, no ispod grudi ima šav, tako da samtram da trebate naručiti realnu veličinu. Na bočnoj strani nalazi se patentni zatvarač kako bi je bez rastezanja obukli, a da vam ispod grudi bude uska.
Ja sam visoka 172 cm i na slici nosim ravne sandalice. Imate moju preporuku za ovu haljinu, a sada je i snižena na 20$.


Iduća haljina koja mi je zapela za oko je ova casual prugasta haljina s volanima na rukavima. Jako volim prugice i s obzirom da je veličina univerzalna, sigurna sam bila da će mi biti dobra i sada i poslije trudnoće. 
Haljina ima vrlo visoku ocjenu od 4,9 pa sam je odlučila naručiti i vidjeti da li je zbilja toliko dobra.

 
Cijena: 17 $

Odševila sam se kada mi je stigla ova haljina, no kada sam je probala, oduševljenje je malo splasnulo. Iako se na slici vidi da je dosta kratka, zbog trbuha je meni još kraća. Nisam ljubitelj tako kratkih haljina i da nisam u drugom stanju, no ukoliko ste malo niže od mene, moglo bi funkcionirati. Druga star kojom nisam oduševljena je materijal. S obzirom da je veličina univerzalna, očekivala sam nešto tanji i prozračniji materijal, no on je dosta čvrst. Mislim da je ok za ne tako vruće dane jer, barem ja, ljeti volim nositi lagane i prozračne materijale. Ja ću je sigurno nositi danima kada nije toliko vruće, ali sigurno na neke hlačice ili tajice.

Iduće što sam htjela odabrati je jedna rastezljiva i lagana suknja, a ciljala sam na sivu boju jer je nosiva na razne kombinacije za nevnu ili večernju varijantu. 
Naravno da sam je uspjela naći i nadala sam se samo da nije prozirna, što je često slučaj kod ovakvih suknji.
Cijena: 12$

Neću duljiti i reći vam odmah da sam ovom suknjom oduševljenaaaa!!! Materijal je rastezljiv i lagan i toliko udoban. Čak i meni sada! Odlučila sam se za L veličinu radi gume u pasici i odlična mi je, no vjerujem da će mi biti dobra i kasnije jer se dosta rasteže. Odlučila sam se za svijetlo sivu boju, iako razmišljam da naručim i tamniju. Iako je materijal dosta tanak, ne prozire se, osim ako baš obučete crno donje rublje. U tom slučaju se malo nazire, ali nije strašno. Također ima odličnu ocjenu kupaca od 4,8 i ona je zbilja opravdana.


Uz suknju odabrala sam i bijelu cvjetnu majicu, no taj dan kada sam je nosila, bilo je zbilja vruće, pa sam se odlučila za ovaj obični Zara top. 

Nisam je još pošteno poslikala pa ću vam je samo usputno pokazati...
Cijena: 13$

Majica je zbilja lijepa i odlično ide na sivu suknju. Širog je kroja i, iako piše da se jako rasteže, nije tako. Ima malo elatina i materijal je nešto čvršći od očekivanog, no zadovoljna sam. Bila bi idealna da je lepršavija i sličnija materijalu suknje. Uzela sam veličinu S, a nije mi skroz uska, tako da svakako uzmite manju, osim ako želite baš oversized model.

Na posljednje dvije slike možete vidjeti i ove, sada vrlo popularne, naočale koje sam također naručila sa Sheina. Dostupne su u 3 boje.
Cijena: 10$

Ako ste mislili da je ovo kraj, još vam nešto želim pokazati. Zapravo, još dvije haljine! :) Ovoga puta sam si zbilja dala oduška! Jučer sam objavila sliku iduće haljine i vidjela sam da je privukla vašu pozornost, pa najbolje da vam kažem i par riječi o njoj.
Cijena: 17$

Predivna žuta boja, koje obično nisam ljubitelj, oduševila me! Kada sam ovu haljinu izvukla iz paketa izgledala je ogromno. S obzirom na trudnički trbuščić, meni je nešto kraća, no i planirala sam je nositi na hlačice. Ono što mi se jedino ne sviđa je veličina. Odabrala sam veličinu M, s obzirom da model na slici na sebi ima S, no model je zbilja velik, tako da naručite manju veličinu od one koju nosite. Čak i sada mi je široka, iako vjeurjem da će mi bolje stajati kada neću imati trudnički trbuh.
Na leđima ima divan izrez i da sam uzela manju veličinu, bila bi mi bolja. Nažalost nisam čitala recenzije kupaca koji su uglavnom komentirali da je većeg modela. Ovahaljina također ima velik broj recenzija (75) i visoku ocjenu od 4,7.


iii...
Na kraju ću vam još samo pokazati posljednju haljinu koja mi je stigla prije par dana, tako da je još nisam stigla poslikati. S obzirom da je najposebnija od ovih svih, mislila sam joj posvetiti zasebni post. Javite ako ste za!
Cijena: 30$

Nadam se da sam vam pomogla u odluci pri odabiru ukoliko ste škicale neke od ovih stvari sa SheIn stranice. Pišite mi što mislite!

xoxo, Beautylicious.

Primjedbe

Objavi komentar

Hvala!

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol