SheIn Old/New In

Za početak, htjela bih vam se svima ispričati za svoju slabu aktivnost posljednjih mjeseci, no ukoliko me pratite na društvenim mrežama, mogle ste vidjeti i razlog mog odsustva. :) Nebi htjela ovaj post pretvoriti u post o trudnoći, no ukoliko vas i to zanima, rado ću svoje prvo iskustvo i dojmove prvih mjeseci podijeliti s vama. Samo mi recite. :)

Ovako, posljednjih mjeseci su mi se narudžbe sa SheIn stranice zaredale i primjetila sam da jednu narudžbu nisam podijelila s vama na blogu. Fotke ste mogle naći na instagramu, no ne i sve detalje i moje dojmove. Pa krenimo...
Prva stvar koju sam zbilja htjela je ova "poderana" vesta. Dugo sam je škicala, no na kraju sam se i odlučila naručiti je. Ovu vestu ste mogle sigurno kupiti i u svom gradu jer sam ih u HR viđala po svuda, no ja ih ovdje kod sebe U Švicarskoj baš i nisam viđala.
Cijena: 39$  15$

Ova narudžba stigla je doista brzo. Imam običaj svu kupljenu robu oprati prije nošena, pa da vam znam reći da li se možda nakon pranja nešto promijeni.
Prvo ću reći da mi se svidjela ova vesta, no očekivala sam više. Na slici, osim što je duža, pletivo izgleda čvršće i kvalitetnije. Ovaj poderani dio vrlo je osjetljiv i ja sam već prvi dan potrgala jednu nit. S obzirom da je cijela rupičasta, to se i ne primijeti, no niti lako pucaju. Ako pogledate moju sliku, možete također vidjeti razliku u boji. Naime, htjela sam ovakvu nježnu puder/bež, a dobila sam nešto tamniju, oker boju.
Vesta je doista topla i za cijenu od 15$ je ok, ali htjela sam vam skrenuti pažnju na nešto lošiju kvalitetnu i tamniju boju.
Na ovoj slici također imam i hlače koje sam naručila u istoj narudžbi. Riječ je o mekanim i rastezljivim hlačama antilop materijala. Ako se sjećate, podijelila sam svoje oduševljenje ovom antilop suknjom nedavno. Iz tog razloga odlučila sam se i za ove hlače i mogu vam reći da mi se jako sviđaju. Izgledaju isto kao i na stranici, visokog su struka i zbilja se lijepo oblikuju prema tijelu.
Materijal je tanak, no dosta topao. S obzirom da sam tada već znala da sam u drugom stanju, naručila sam M veličinu kako bi ih mogla ipak nositi još neko vrijeme. Rekla bih da su veličine realne, no ukoliko volite usko, slobodno naručite manji broj. Meni su M dobre, no nisu jako uske i imam mjesta. :) Sada su postale malo knap samo na trbušćiću. :)
Cijena: 21$
S obzirom da je takve hlače teško poslikati jer su crne, evo slike da vidite materijal:

Iduća stvar koja je bila na mojoj listi je ovaj divni kaputić. Jako volim ovu kombinaciju boja,a i model mi se jako svidio. Bojala sam se jedino dužine rukava jer su mi oni na jednom starom kaputu koji sam online naručila bili kratki.
Cijena: 89,45$  17,89$

Naručila sam veličinu S, koju i model na slici ima na sebi. Kaput je zbilja divan i izgleda isto kao i na slici. S obzirom da sam za jake hladnoće imala svoj debeli kaput iz H&M-a, ovaj je pričekao ipak temperature u plusu te ga sada planiram nositi. Dužina rukava je odlična i nisu kratki, kaput ima potstavu i materijal se čini dosta kvalitetan. Sviđa mi se što su u pasicu na leđima ušiveni mali nabori koji naglašavaju struk i kaput čine slatkim. Iskreno sumnjam da je kaput ikada bio 89$, no koliko se ja sjećam, pri mojo narudžbi je bio oko 25$, što je i više nego dobra cijena za ovakvog slatkiša.

Posljednja stvar koju sam odabrala je ova predivna velvet haljina predivne boje trule višnje, rekla bih.
Cijena: 13$

Predivna haljina koju sam nosila na doček Nove godine. Zbilja je prekrasna i još ljepša u živo. S obzirom da model sa slike na sebi ima veličinu S, ja sam se odlučila za M i taman mi je. Možda da sam uzela L mogla bih je nositi i na trudnički trbuh, no za cijenu od samo 13$, naručit ću radije neku sličnu. Haljina je vrlo ugodna za nošenje i rasteže se no ne previđe. To mi se sviđa jer me taman malo stisne i prati liniju tijela i obline. S obzirom na malu polu-dolčevitu, sa stražnje strane haljine se nalazi patentni zatvarač.
Imate veliku preporuku od mene za ovu haljinu!


Veselim se pokazati vam novu robu koja bi uskoro trebala stići.
Ispričavam se na nešto lošijim "ogledalo" slikama, no slikane su u periodu velikih mučnina i umora. :D Shvatit će moje bjutiholičarke koje već imaju svoje bebače, iako se nadam da vas nema puno koju su imale jake mučnine.

Recite mi što vam se najviše sviđa iz ovoga posta te slobodno u komentarima pitajte ukoliko sam nešto zaboravila reći!

xoxo, Beautylicious.

Primjedbe

  1. Odlična mi je ova haljina! Stvarno ti lijepo stoji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Prekrasna je i jedan od mojih best buy ulova na Shein.

      Izbriši
  2. ovu sam haljinu narucila kad sam je vidla na tvojoj stranici i nisam se pokajala :) predivna je <3 samo kaj je moja malo duza, tj. ide ispod koljena al ne smeta ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni bi bilo jos bolje da je i duza! :) a koliko si visoka?

      Izbriši
  3. odlične stvari :) zanima me koliko kosta carina, postarina i ostalo kad se narucuje?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogu ti reci da do sada nikada nisam platila carinu na narudzbe sa Shein. A sto se postarine tice, vidis nakon sto stavis stvari u kosaricu i ides na Checkout. Vrlo cesto imaju free shipping pa se isplati pratiti, ukoliko ne narucujes nesto hitno.

      Izbriši

Objavi komentar

Hvala!

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol