Frozen LOTD

Iako nisam ljubitelj zime i debelih zimskih vesti, ova zima mi ne daje drugog izbora i mislim da nikada prije nisam imala toliko pletiva u svom ormaru. 

Takve odjevne komade najviše volim kupiti u dućanima i nisam ih prije naručivala iz razloga što pletivo mora biti kvaitetno kako nebi promijenilo oblik i jer me svaki grublji materijal pika. Ovoga puta odlučila sam testirati SheIn i u ovoj kategoriji te naručila ovu debelu pletenu haljinu. 

Cijena: 32$

One-size haljina vrlo jendostavnog kroja, odlične kvalitete i, ono čega sam se najviše bojala, ni malo ne pika! :) Oprana je nekoliko puta do sada i nije promijenila veličinu/oblik niti je dobila mucice. Model haljine je, kao što se može vidjeti na slici, malo oversized, a s obzirom da druge veličine nisu dostupne, nebih je preporučila jedino baš sitnim i mršavim curama jer mislim da bi njima bila prevelika. Znate da ja nosim S/M veličinu i meni je taman. Stražnji dio haljine je nešto duži od prednjeg i bočno ima dva mala proreza. Ja sam je nosila na čizme preko koljena i zbilja mi je bila jako topla. Jedini mali nedostatak haljine je boja. Na slici je dosta tamna i, kako piše, burgundy, no uživo je crvenija i intenzivnija boja. To sam i očekivala jer ako nešto znam o online shoppingu, onda je to da je online burgundy boja uvijek crvena. Uvjerila sam se do sada već puno puta u to, tako da sam to i očekivala. Najbolje da pogledate moje slike.
 

Iako sam ove godine kupila već 2 kaputa, prilikom zadnjih nekoliko narudžbi pogled mi je svaki put zastao i na ovom. Svidjela mi se nježna roza boja i velika kragna te sam ga odlučila naručiti. 

Cijena: 44$

Prije par godina naručila sam jedan kaput sa Shein stranice i, iako je bio lijep, prodala sam ga jer mi nije odgovarao. Osim što je brio crven, a ne burgundy, rukavi su mi bili jako kratki. Toga sam se bojala i pri naručivanju ovoga, no rukavi su dovoljno dugi. Kaput je odlično napravljen, čvrst i djeluje zbilja kvalitetno. Ima podstavu i materijal kaputa je deblji. Uspoređujući ga s kaputima koji se prodaju po dućanima, ne mogu reći da je išta tanji od njih. Smatram da će vam ovaj kaput biti dugoročna i zbilja isplativa investicija ukoliko se odlučite za kupnju. Potpuno je isti kao na slici, no pažnju bih vam skrenula na zakopčavanje ovoga kaputa. Kao što se može vidjeti on je na preklop i zatvara se jedino vezanjem pojasa kaputa. Ja sam se odlučila sa veličinu M, s obzirom da model na slici nosi veličinu S. (Uvijek veličine biram uspoređujući se s modelom i do sada nisam pogriješila).



Sviđa li vam se moj odabir ovoga puta?
Kakvo je vaše iskustvo s online kupovinom odjeće?
Jeste li već naručivali sa SheIn stranice?


xoxo, Beautylicious.

Primjedbe

  1. Kaput djeluje kratko i vidi se da je od jeftinog materijala, na slici na stranici izgleda puno otmenije...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zbilja nebih rekla da je od loseg materijala. Materijal izgleda isto kao i na SheIn stranici.

      Izbriši

Objavi komentar

Hvala!

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol