Get nails gel za nokte - Juliana Nails

S obzirom da je Geliranje noktiju najčitanija i najkomentiranija tema na blogu već godinama s više od 85000 pregleda i više od 200 komentara, odlučila sam još jedan post posvetiti gel noktima. Kao što već mnoge od vas znaju, počela sam gelirati svoje nokte prije 4 godine, nakon nekoliko godina odlaska na nokte. Pomislila sam, zašto to nebih mogla i ja. Sve o tome možete pročitati ovdje te vidjeti moje prve pokušaje. :)

Nedavno sam dobila ponudu za suradnju koja me potpuno oduševila. S obzirom da posljednjih godinu dana nisam gelirala nokte i svojim prirodnima dala šansu, ovo je bila kap koja me vratila gel noktima. No moram priznati, jako sam se najvikla na gel nokte i jer sam vrlo nepažljiva, moji prirodni su mi brzo pucali. A s obzirom da volim imati duge nokte, ovo je bila jedina opcija.
S obzirom da sam nekoliko godina već radila sama sebi nokte, stvarno sam se navikla i uživam u tome. Nisam se usudila raditi drugima jer sam ipak samouka i radije napravim neku grešku na sebi, nego na nekome drugom. U početku je tu bilo svakakvih greškica, no na taj način ćete jedino naučiti što trebate promijeniti. Osim, naravno, ako se odučite pohađati neki tečaj. To je uvijek najbolja opcija. :)


Kao što rekoh, odlučila sam se isprobati nove Get Nails gelove od Juliana nails.  Prije sam koristila Nded gelove s kojima sam i počela raditi, no cura od koje sma ih kupovala više ih ne prodaje. Ova suradnju došla mi je u savršeno vrijeme. :)  Osim toga, svakodnevno dobijem jako puno vaših poruka vezano za geliranje i koji gel koristiti, tako da sam se jako veselila isprobavanju ovih gelova. Više radi vas, nego radi sebe jer me toliko razvesele vaše poruke koje dobijem na ovu temu.
Od početka svog geliranja koristila sam 3u1 gel koji služi kao baza, gradivni sloj i završni sloj u jednom. Bilo mi je super što sam vidjela da i oni u ponudi imaju 3u1 gel, a osim njega, odabrala sam 3 gela u boji: Nude peach, Red CamelChestnut Brown, novi Juliana nails kist br.4, jednu rašpicu za probu i, naravno, bazu za gel.


S obzirom da sam taman bila u selidbi, pričekala sam sa geliranjem dok nisam sve stvari prebacila u novi stan, montirala i spremila za početak. Tada mi je lampa pregorila pri paljenju tako da sam pričekala da kupim novu.
Kada sam konačno imala sve spremno, odlučila sam se za produživanje noktiju gelom i za meni najdražu nude nijansu. Moji su prirodni nokti bili dosta kratki, tako da sam mogla produžiti gelom ili zalijepiti tipse. 

Trebalo mi je nekih 3 sata, ali toliko mi uvijek treba. Čak sam i brzo završila s obzirom da ih nisam radila stvarno dugo i još radila produživanje noktiju šablonama.

Ove sam nokte imala nešto više od mjesec dana. Bez pucanja, bet popravaka. Stvarno sam oduševljena. Jako sam nespretna i brzopleta i vrlo često lupim noktima ili pri otvaranju vrata zapnem noktima. Preživjeli su to sve.
(nakon 3 tjedna)

Prošlo je više od 4 tjedna kada sam odlučila napraviti nove nokte. Izrast mi je bio stvarno već prevelik i zaželila sam se promjene. 
Nakon ovih nude, htjela sam isprobati drugu boju. Ovoga puta odabrala sam Red camel boju koju mi je vrlo teško opisati. Rekla bih neka nude narančasta nijansa s mrvicom roze u sebi. Jako lijepa boja, iako mi je na prvu izgledala neobično. 





Ove nokte imam skoro 3 tjedna i jako mi se sviđaju. Malo su duži od prvih i malo su šiljastiji i uži. Jako mi se sviđa ovaj oblik i jednostavnost noktiju. Prije par dana sam zalupila vrata po noktima pri čemu su mi puknula dva, ali dobra stvar je što su oba nokta pukla na prijelazu prirodnog nokta i gela, tako da se moj prirodni uopće nije oštetio. Ne znam da li je to do gela ili je slučajnost, ali ako je tako, super! Mislim da ću kroz par dana raditi nove nokte, tako da me pratite na intagramu. :)


Zaključak: Jako sam zadovoljna ovim gelovima i sigurno ću ih nastaviti koristiti. Veseli me činjenica što imaju i web shop u Švicarskoj tako da ću i ovdje moći naručivati.
Gelovi su srednje gustoće i vrlo lako se koriste. Prijašnji gelovi su mi bili dosta rijetki, tako da sam morala više paziti da mi ne pobjegnu na zanoktice. Nisam stručnjak, ali mislim da su stvarno odlični gelovi. Primjetila sam da se nekako sami ralijevaju po noktu. Ne znam da li se to tako kaže, ali nekako se lijepo zaglade pri nanošenju na noktat. Primjetit ćete da se površina tako savršeno zagladi, bez neravnina i grudica što stvarno olakšava nanošenje. S obzirom da je gel 3u1, on služi i kao završni sjaj te je on vrlo lijep i dugotajan. Od prijateljice sam čula preporuke za njihov top coat, tako da ću njega sigurno naručiti pri sljedećoj narudžbi.
Također moram pohvaliti kist za gel br. 4 koji je, po meni, idealan. Savršene tvrdoće i širine. Prije sam koristila nešto širi kist jer sam mislila da je nanošenje njime lakše, no primjetila sam da je ovaj kist puno precizniji. Pri geliranju sam također koristila Juliana Nails bazu, tj. podlogu za gel i baš niti jedan nokat mi se nije odigao ili malkice primio zraka pri dodiru sa zanokticama (što mi se prije znalo dogoditi). Jedina stvar koja mi je malkice smetala je miris baze. Ne mogu ga opisati, ali vrlo je intenzivan. Ništa pestrašno jer je proces nanošenja baze vrlo brz, ali moj savjet vam je da malkice odmaknete ruke od lica pri nanošenju kak bi izbjegli direktno udisanje tog mirisa. Bazu nanosite isključivo na nokat i izbjegavajte kožu oko nokta jer ćete u protivnom osjetiti lagano peckanje koje traje svega par sekundi. Tako je barem bilo u mom slučaju, tako da znate ako vam se dogodi isto, da nije ništa neobično.
Gelovi u boji su također dobre gustoće, ali ne pregusti tako da vam neće dodatno podebljati nokat pri nanošenju boje. Kosa mi se diže na glavi kada vidim one debele, grudaste nokte. Veliki sam perfekcionist u tome i trudim se da nokti uvijek izgledaju što prirodnije. Nude nijansu nanijela sam u 3 tanka sloja jer sam htjela 100%tnu puninu boje, a Red camel sam nanijela u samo jendom sloju jer je vrlo pigmentirana boja. Sve gelove držala sam 2 minute u lampi. 

Imate moju preporuku za ove gelove jer su se meni, za sada, pokazali zaista odlično! Također bi ih preporučila početnicima jer je vrlo jednostavno raditi s njima. Uskoro ću naručiti još par boja jer imaju stvarno lijep izbor. Rašpica je odlična jer lako uklanja gel s tvrđom stranom, a mekša strana lijepo oblikuje i zaglađuje nokat. Moram istaknuti i cijenu ovih gelova koja je stvarno povoljna. Naime, za Pure Crystal gel 3u1(15g) izdvojit ćete 60 kn, a za gelove u boji(5g) samo 33 kn. Baza je 48 kn, a trenutno imaju odličnu ponudu u kojoj ćete dobiti 3u1 gel (5g) i 5 gelova u boji za samo 125 kn, umjesto 195kn. 


Svakako bacite pogled na njihovu stranicu jer često imaju različite povoljnije pakete i akcije koje možete naručiti preko web shopa, a ukoliko želite možete i posjetiti neke od prodajnih mjesta. Zapratite ih i na instagramu i budite u toku s novostima i akcijama. 

Jeste li probale Get Nails gelove?
Javite mi svoje dojmove i pitajte ukoliko sam nešto zaboravila!

Šaljem vam jednu veliku pusu! <3

xoxo, Beautylicious.

Primjedbe

  1. ja sam ove gelove imala priliku isprobati baš u njihovom studiu, i bila sam oduševljena zato što 3u1 gelovi stvarno ubrzavaju proces geliranja, a i curka koja mi je radila nokte ih je odradila vrhunski. isto sam sva smotana i zapela sam za njih tisuću puta i ništa se nije odlomilo. tako da, stvarno i ja imam same riječi hvale i preporuke Get Nails gelove + stvarno nisu skupi. Jedino mi žao što mi njihov studio nikako nije blizu, skroz na drugom kraju grada pa nisam nastavila odlaziti kod njih na geliranje, ali zasigurno jedno od najpozitivnijih iskustva i sigurno ću opet naletit kad će biti prilike. btw, ovaj tvoj oblik noktiju je divan, svaka čast na strpljenju i uloženom vremenu, stvarno je rezultat vrhunski!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Hvala!

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol