Crest 3D Whitestrips

Nedavno sam na svom instagram profilu objavila da počinjem s korištenjem Crest 3D trakica za izbjeljivanje zubi. Dobila sam ih na recenziranje s Facebook stranice "Zdrav Osmijeh - Izbjeljivanje zubi".

Na testiranje sam dobila 7 malih paketića trakica zajedno sa uputama. Korištenje trakica je iznimno jednostavno. Kada otvorite paketić, unutra vas dočekaju trakice za gornje i donje zube. Veća je za gornje, a manja za donje. Nakon nanošenja, na zubima ih držite 30 minuta, uklonite i operete zube kao obično.

Moram biti iskrena, bila sam jako skeprična. Malo mi je nevjerovatno da tako male, prozirne trakice mogu zaista nešto učiniti nijansi mojih zubi koje sam pokušala posvijetliti do sada na mnogo prirodnih načina, no bezuspješno ili vrlo kratkog roka. Osim toga, povremeno imam osjetljive desni, a prije sam imala problem preosjetljivosti zubi na toplo/hladno. Iako sam se upoznala sa djelovanjem trakica i dobila potvrdu da ne oštećuju zubnu caklinu, ipak sam se malo bojala da mi se nebi vratila ta preosjetljivost ili da nebi imala problema sa upalama desni kasnije.
Kada sam objavila da sam na testiranje dobila Crest trakice, dobila sam jako puno komentara i poruka u inboxu vezano za njih. Iako sam već čula da su ove trakice jako dobre, nikada to nije bilo iz prve ruke. Nakon stvarno puno poruka i komentara, koji su uglavnom svi bili pozitivni, isti tren sam odlučila nanijeti prve trakice na zube. Kao što se na slici vidi, nakon par minuta na zubima se stvori lagana pjenica.



Pola sata je doslovno proletilo jer trakice uopće ne smetaju u obavljanju bilo kakve aktivnosti. Jedna prijateljica mi je savjetovala da ih kod nanošenja ne lijepim previše na zubno meso, nego da zalijepim točno tako da trakica prekrije pločicu zuba. Drugi, isto jako dobar savjet je da kod nanošenja prstom lagano pristisnem trakicu u utore između zubiju. Ja imam poprilično ravne zube, ali vjerujem da će ovaj savjet isto dobro doći onima čiji zubi nisu baš u liniji.
Primjetila sam da se trakice puno bolje prime ukoliko prije nanošenja udahnete par puta kako bi se zubi lagano osušili i kako nebi bilo previše sline na njima. Ja sam imala običaj trakice nanositi tako da sredinu naslonim na jedinice i onda prstom klizim prema svakom sljedećem zubu kako bih trakicu pogurnula i u utoremeđu zubima. Donji dio trakice samo preklopite na stražnju stranu zubi. 
Mnogi su me uvjeravali da će se osjetljivost/peckanje javiti nakon 2-3 korištenja, pa sam ja čekala i čekala i tako došla do zadnjeg dana korištenja trakica.
Stvarno ću vam iskreno reći da ja nisam osjetila baš nikakvih negativnih reakcija. Testirala sam zube na toplo i hladno nakon korištenja i i tu su trakice položile test. 
Nakon uklanjanja trakica, zubi su malkice ljepljivi, što ćete ukloniti pranjem. 

A sada ono najbitnije: DJELUJU LI STVARNO?  Ja sam baš jako zadovoljna rezultatom! Zubi su mi se posvijetlili za nekoliko nijansi i ono što me najviše mučilo uvijek - trojke su mi uvijek bile za nijansu tamnije od drugih zubiju. Sada se ta razlika ne primjeti više. :) 
Savjetujem vam da prije korištenja trakica kupite neku trakicu uz koju dobijete onaj nijanser pa je to najrealnije mjerilo rezultata. Meni je baš žao što ga nisam uzela, ali dodatni dokaz je da su svi moji bližnji primjetili razliku.
Naravno, slikala sam vam se prije i poslije korištenja 7-dnevnog paketa trakica pa sami zaključite djeluju li ili ne. :)


(prije)
(poslije)


Crest trakice za izbjeljivanje možete kupiti na Facebook stranici "Zdrav Osmijeh - Izbjeljivanje zubi", a u ponudi imaju sljedeće pakete:
- za 7 dana (ukupno 14 trakica od kojih je 7 za donje i 7 za gornje zube) - 170 kn,
- za 14 dana (ukupno 28 trakica od kojih je 14 za donje i 14 za gornje zube) - 330 kn,
- za 28 dana (ukupno 56 trakica od kojih je 28 za donje i gornje zube) - 599 kn.

Jako me zanima koliko dugo će rezultati biti vidljivi, a ukoliko izdrže koji mjesec, mislim da ću ponoviti postupak trakicama i to s paketom od 14 dana, nakon čega sam sigurna da bi mi zubi bili potpuno bijeli.

Jedini manjak koji mogu navesti kod trakica je taj što bi bile još bolje da su malo dulje te da prekrivaju sve zube, No stražnji zubi se i ne vide, pa im ne zamjeram. :)

Da li ste isprobali Crest trakice i kakva su vaša iskustva?
Namjeravate li ih probati?

xoxo, Beautylicious.

Primjedbe

  1. crest trakice su jako opasne. nedavno je bio članak, dečko je skoro umro koristeći ih, ima rupu u grlu sad. guglaj malo, prenijeli svi portali. strogo su zabranjene u svim državama Europske unije, pa tako i kod nas. nisu odobrene ni od svjetske stomatološke organizacije, svi stomatolozi se slažu koliko su štetne za zube i trajno uništavaju caklinu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam potražila odgovore i pitala neke ljude da li su štetne i rekli su mi da nisu. Imaju sastojke koji se moriste u profesiojalnom izbjeljivanju, ali u puno manjoj količini.
      https://www.realself.com/question/safe-apply-crest-whitestrips

      Sada kad si to rekla, našla sam i taj slučaj tog dečka. Ne znam što bi rekla. Vjerovatno su sve stvari koji neki od nas koristimo, za druge jako opasne. Sjeti se cure koja je umrla od koristenja yasmin pilula, koje pije milijun cura svakodneno. Nešto je u njegovom tijelu reagiralo na neki od sastojaka. Možda je i do vrste trakica koje je koristio. To nisu ove koje sam ja imala.

      Izbriši
  2. Postoje dvije činjenice: ove trakice su zakonom zabranjene i svi stomatolozi na ovom svijetu predvođeni svjetskom stomatološkom organizacijom) slažu se da su štetne. Ja ne znam koga si ti pitala ali s obzirom da stomatologa nisi tvoja izjava nema nikakvu vjerodostojnost. A uspoređivati nešto što je zakonom zabranjeno i što se isključimo može kupiti na crno sa lijekom koji ti doktor propisuje i kupuješ u ljekarni je u najmanju ruku glupo. Ti, što se mene tiče, naručuj i kupuj kojekakve preparate i lijekove na crno i koristi iste, ali iste reklamirati bez da se navede da su oni dokazano štetni, da su zakonom zabranjeni, da nisu odobreni od strane stručnjaka, to je već prevara s tvoje strane u svrhu reklame trakica koje su dobivene besplatno. A to je jako žalosno i to me ljuti. Još bi donekle i progutala sve ovo da si svugdje gdje si stavljala slike i pisala o ovom navela barem taj "mali" podatak, a to je da nisu dozvoljene ni odobrene i da su štetne. Čak i da nisi znala(ili upisala u google) mogla si se ispraviti sada kada si od drugih saznala. Ti si s druge strane pisala da si proučavala i da ne oštećuju caklinu?!? gdje si ti to molim te lijepo proučavala? Jer ti to niti jedan stručnjak na ovome svijetu nije mogao reći. Ovo je sramota za tebe i što god ti sad rekla isto bi rekla za svaku blogericu koja se ovako kompromitira.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam pristala na suradnju i isprobavanje trakica. Od njih sam dobila prospekt u kojem je i pisalo da ne ostecuju zubnu caklinu. Hvala ti na komentaru i tome sto govoris da ostecuju i da si u to sigurna. Ja to zaista nisam znala. Googlala sam i pronasla ovih par odgovora stomatologa koji tvrde da nisu stetne. Ovaj primjer sam samo navela kako bih rekla da smo svi razliciti i da svatko reagira na drugi nacin. Ja sam iznijela svoju recenziju jer nisam imala apsolutno nikakvih negativnih reakcija, a nisam rekla da ce tako biti svima i da ih sada svi odete kupiti. Recenzija nije reklama i da me nesto bolilo ili da je iskustvo bilo lose, to bi i napisala. Tvoj komentar bi izbrisala u slucaju reklame, ali s obzirom da nije, dostupan je svima. Samo te molim da me ne optuzujes i prozivas a nesto sto nisam ni mislila niti rekla.

      Lp

      Izbriši
  3. Kratke su trakice ne pokriju sve gornje zube, kutnjake.

    OdgovoriIzbriši
  4. DR ISIKOLO OSTAJE NAJBOLJI KOJEM POMAŽEM KOME I VRAĆANJE BRAKA JE DOKAZ O TOME.
    Zovem se Ivana Lasse i nakon 5 godina braka sa suprugom s dvoje djece, suprug se počeo čudno ponašati i izlaziti s drugim damama te mi pokazao hladnu ljubav, u nekoliko navrata prijeti mi razvodom ako se usudim ispitati ga o njegovom afera s drugim damama, bila sam potpuno shrvana i zbunjena sve dok mi moj stari prijatelj nije rekao o čarobnjaku na internetu koji se zove DR ISIKOLO koji pomaže ljudima s problemima u vezi i braku pomoću ljubavnih uroka, isprva sam sumnjao u to stvar ikad postoji, ali odlučio sam pokušati, kad ga kontaktiram, pomogao mi je da bacim ljubavnu čaroliju i u roku od 48 sati, ljubav i sreća su se vratili, a moj muž mi se vratio i počeo se ispričavati, sada je prestao ići vani s drugim damama i njegovim sa mnom zauvijek i zauvijek. Odmah se obratite dr. ISIKOLU da biste riješili problem vaše veze ili braka danas putem e -pošte: isikolosolutionhome@gmail.com ili izravno WhatsApp ili Viber +2348133261196.

    OdgovoriIzbriši
  5. Trakice nisu štetne niti zakonom zabranjene. Godinama mi ih frend i frendica kupuju u Americi i kad dolaze u Hr donesu ih sa sobom. Tamo se mogu naći u svakoj trgovini sa higijenskim potrepštinama. Iako sam i sama bila skeptična, rezultati su odlični. Jedino mi se zna dogoditi da su mi desni osjetljive dan-dva nakon korištenja.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Hvala!

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol