Moja Olival njega


Na početku ovoga posta želim napomenuti da na svom blogu pišem isključivo svoje mišljenje i dojmove nakon korištenja proizvoda. Neke od ovih proizvoda dobila sam na recenziju, a neke sam si kupila sama, i to po nekoliko puta. :)

Već ja svima poznato koji me prate da jako, jako volim Olival. Baš jako! 
Ta ljubav se proteže već dosta dugo i baš je čudno da nekako nikada nisam ulovila mjesto za recenzije, osim nedavno spomenutog Čarobnog ulja

Nakon recenzije na blogu kolegice Dear skin i još nekoliko preporuka, odlučila sam se kupiti Regenerativnu kremu koja je namijenjena normalnoj, masnoj i mješovitoj koži. Dugo sam tražila neku kremu koja bi zadovoljila sve moje potrebe. Iako, nakon masu neuspješnih pokušaja za potragom iste, nisam imala prevelikih očekivanja, ova me krema potpuno oduševila. Nakon nanošenja ove kreme imam baš osjećaj da sam svojoj koži pružila sve što joj treba. Vrlo je njegujuća, hidratizira, umiruje, regenerativna je(kao što joj naziv kaže) i, ono što mi je jako jako bitno, ne kosi se s mojim masnim (nekada poludjelim) tenom te ne izaziva prištiće (nekomedogena je).
Vrlo sam sretna bila kada sam shvatila da ova krema tako lijepo upija i kožu ostavlja potpuno mekom. Nema masnog sjaja, kojeg ja ne volim i odlična je kao podloga puderu. Prevladava miris smilja, no ne prejak, koji meni jako odgovara. 
Dolazi u pakirnaju od 50 ml s vrlo praktičnom pumpica-ambalažom koje mi se i najviše sviđa radi higijene i odealnog doziranja kreme.
Cijena ove kreme je 59,90 kn.

Što kaže Olival:
"Regenerativna krema s uljem smilja lagana je hidratantna emulzija za posebnu njegu namijenjena: normalnoj, mješovitoj i masnoj koži lica. Potiče obnovu površinskih stanica kože i dubinski vlaži i hrani kožu lica. Kompozicija prirodnih sastavnica: nevena, gospine trave i nočurka ima snažan antioksidativan i regenerirajući učinak. Visokokvalitetno ulje makadamije brzo se upija, ne masti i koža ostaje ugodno glatka i svilenkasta . Glavna aktivna tvar – eterično ulje smilja potiče obnavljanje i sprječava nastajanje bora. Kremu je najbolje nanijeti u jutarnjim satima na dobro očišćenu kožu."

Dovoljno je još samo reći da imam sam potrošila već 4-5 ovakvih krema i ne mislim tražiti drugu. :)
Nažalost, nekim čudom, nemam sliku kreme, nego samo kartonske ambalaže. Kako se to moglo dogoditi zaista ne znam, ali eto, i zadnju zam bacila. :D Ista je kao i sve ostale Olival kreme. 
Moja ocjena: 5/5


Nakon oduševljenja prvom kremom, prihvatila sam Olivalovu ponudu da isprobam nove CC kreme s uljem smilja.

"Olival CC krema sadrži mineralne pigmente koji se prilagođavaju boji kože i prikrivaju nepravilnosti i crvenilo kože.
Jedinstvena formula obogaćena vitaminima – biotinom(vitamin H),tokoferolom (vitamin E) i pantenolom (vitamin B5)-koži trenutno daje besprijekoran izgled,bez učinka maske.
Ulje smilja potiče obnavljanje kože i spreječava nastajnje bora.Krema umiruje,vraća vlažnost,hrani kožu i zamjenjuje korektivni puder."
S obzirom da sam veliki puder-lover s velikom jačom prekrivnom moći, nebih ga zamijenila CC kremom koja nema dobro prekrivanje.
Moram priznati da više nemam toliko problematičan ten kao prije, ali imam hrpu sitnih prištića i nedostataka koje volim prekriti. Najbitnije mi je ujednačiti ten, prekriti nepravilnosti, a pritom izgledati njegovano i lijepo.
Iznenadila sam se koristeći CC kremu koju koristim od kada sam je dobila. Super stvar je što ima SPF 12. Cijena CC Kreme je 69 kn, a dostupna je u Light i Medium nijansi. Pakiranje i miris su isti kao i kod ostalih krema.
Prekrivna moć ove kreme je stvarno dobra. Lijepo zagladi i prekrije nepravilnosti te na licu izgleda zaista dobro. Koristim samo nju (osim u ekstremnim situacijama)s malo korektora na podočnjacima i fiksiram je puderom u kamenu. Mogu reći da mi tako izdrži veći dio dana i čak bolje u usporedbi s mnogim puderima. Ako me pratite na Facebooku i Instagramu, mogle ste vidjeti da sam je već dosta puta hvalila i preporučivala, a u ovom brzinskom videu sam pokazala svoju svakodnevnu rutinu šminkanja.
Jedini nedostatak mi je izbor nijansi. Obje su dosta svijetle tako da ih na preplanuloj puti nisam mogla koristiti. Sada koristim Medium nijansu, a Light je baš za osobe jako svijetle puti. Nadam se da će uskoro biti još tamnijih nijansi. :
Moja ocjena: 5/5

 Olival Micelarna otopina s uljem smilja

"Micelarna otopina nježno čisti kožu, uklanja nečistoće i ostatke šminke. Možemo ju koristiti za čišćenje lica i vrata, područja oko očiju, za sve pregibe ili nabore kože, bez narušavanja prirodne ravnoteže i vlažnosti kože. Na koži ostavlja ugodan osjećaj mekoće a koristi se bez ispiranja. Obogaćeno je eteričnim uljem smilja. 
Način primjene: otopinu nanijeti na komadić vate i nježno očistiti lice i područje oko očiju. Koristiti po potrebi ili dva puta dnevno. Ispiranje vodom nije potrebno."


S obzirom da je u mojoj rutini čišćenja lica micelarna otpina već jako dugo, veselila sam se i isprobavanju ove. Dolazi u prozirnom, mekanom plastičnom pakiranju od 500 ml, a cijena joj je 49,90 kn. Također prevladava miris smilja i namijenjana je nježnom čišćenju kože lica i tijela. 
Nemam običaj isključivo micelarnom skidati šminku, nego prvo lice operem gelom za lice koliko mogu, a ostatak micelarnom kako bih bila sigurna da mi je lice potpuno čisto. Ako ne koristitite gelove/pjene, možete šminku skidati i samom micelarnom jer i taj posao obavlja odlično. 
Jedina stvar koja mi se kod micelarne baš i ne sviđa je to što imam osjećaj da mi ostavlja ljepljivi osjećaj na licu, tako da ja lice ipak umijem na kraju. 
Moja ocjena: 4/5


Ekstra bogata krema s uljem smilja
"Ekstra bogata krema s uljem smilja za noćnu njegu namijenjena je večernjoj njezi lica uz obnavljajući i opuštajući učinak. Ulje masline, sezama i marelice hrane i dubinski njeguju kožu, te vraćaju elastičnost i sjaj. Kamilica i aloe vera ublažavaju oštećenja i regeneriraju kožu. Glavna aktivna komponenta je eterično ulje smilja koje potiče obnavljanje i sprječava nastajanje bora. Bogata i gusta tekstura kreme omogućava postepeno blagotvorno djelovanje tijekom cijele noći. Da bi učinak kreme bio što bolji lice je potrebno, prije nanošenja kreme, isprati vodom i dobro osušiti.
Tip kože: Svi tipovi kože.
Uporaba: Da bi učinak kreme bio što bolji lice je potrebno, prije nanošenja kreme, isprati vodom i dobro osušiti."

Ovu kremu sam tek nedavno počela koristiti. Pakiranje, miris i ambalaža su isti kao kod ostalih krema. Cijena joj je 59,90 kn.
Kao što piše, koristim je samo noću. Dovoljna je zaista mala količina za cijelo lice, a ostatak razmažem na vrat. Ova krema nešto je gušće teksture od ostalih i masnija je. Kao što i smai kažu "Bogata i gusta tekstura kreme omogućava postepeno blagotvorno djelovanje tijekom cijele noći" i to zaista je tako. Ne mogu reći da me oduševljava činjenica da se krema ne upije i da ostaje masni trag na licu, ali to zaista ima svoju  ulogu. S obzirom da mi se kosa dosta masti, bojim se da će mi se ovako mastiti još više, ako kremu prenesem na jastuk, a time i na kosu. Već nakon prvog nanošenja, u toku noći opipala sam si lice i ono je bilo tooooliko mekano da nisam mogla vjerovati. Ujutro je osjećaj bio isti i razlika je stvarno vidljiva i osjetna. S obzirom da je dokazala svoju ekstra bogatu formulu, opristit ću joj masni trag, ali zbog toga ocjena nije čista petica.
Moja ocjena: 4/5

S obzirom da je sada već i službeno da obožavam Olival, vjerujem da ću isprobati još njihovih proizvoda. U planiranju sam selidbe iz Hrvatske tako da moram u kupnju Olival proizvoda za zalihu. :)
Koji je Vaš najdraži proizvod iz Olival asortimana?

xoxo, Beautylicious

Primjedbe

  1. Nisam probala nijedan proizvod, mada ne znam iskreno da li u Srbiji uopste i ima. Steta jer deluju zaista odlicno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Oduševljena sam regenerativnom kremom, i ja imam mješovitu i problematičnu kožu i ova krema mi je super, a osim nje preporučam ti da isprobaš i piling i masku, odlični su.
    Moja mama ima suhu kožu i koristi ovu ekstra bogatu i jako je zadovoljna. A tek cijene, prava sitnica za ovako dobre sastojke. Zvučim kao reklama, ali baš sam oduševljena.
    p.s.također sam ih otkrila na blogu dear skin :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se od riječi do riječi. I ja sam se bojala da će netko pomisliti da je reklama, ali sam se u startu ogradila. Zaista jako volim Olival i sretna ću biti ako ih još netko isproba nakon mog posta, kao što sam ja kod Dear Skin. :)

      Izbriši
  3. Dijelim tvoje oduševljenje Olivalom! Ja se ne odvajam od njihova tonika za lice :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam probala nista od ovoga, ali mi se dopada. Ne znam da li u Srbiji ima, ali ako nadjem posle ovog posta kupujem :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Hvala!

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol