Pick of the month(s) - Eveline 8in1 total action


Iako sam nekad davno ubacila kategoriju postova pod nazivom "Pick of the month" i imala u namjeri jednom mjesečno objaviti najdraži proizvod, ta se rutina malo zagubila i zaboravila.
Ovaj me lak podsjetio upravo na tu istu kategoriju koju opet oživljavam. Nadam se da ovoga puta neće opet zaspati tako brzo i da ću vam svaki mjesec donositi jedan TOP proizvod koji me potpuno oduševio. Iz toga razloga vam ovoga puta donosim Pick of the month(s) jer se radi o proizvodu koji me oduševljava posljednjih nekoliko mjeseci.

Početi ću s kratkim rezimeom situacije koja je bila na početku korištenja ovoga laka: 6 godina gel-noktiju, loši, tanki, izrašpani nokti s kojih sam gel doslovno počupala. Znam, glupa sam. Znam, to se ne smije. Znam, znam, znam. Uvijek sam bila ta koja je pametovala drugima oko kidanja gela i oko grižnje noktiju, ali eto, stres učini svoje. :D
I tako, imala sam toliko loše i tanke prirodne nokte da sam mislila da će trebati godine da se oni opet oporave, barem donekle. Mislila sam da ću se ubrzo vratiti gel noktima, ali na moju sreću nisam.
Rekla sam sama sebi malo odahnuti od rašpice te dat priliku prirodi i sudbini, iako mi izgledi baš i nisu bili neki.
Na većini noktiju stanje je bilo loše, a na onih par koje sam zubima skinula, stanje je bilo alarmantno, doslovno. Nokat je bio crven i na dodir bolan. Bili su kao papir koji je svaki tren mogao puknuti na sred plohe nokta. Tako da ponavljam - CURE, NE ČUPAJTE GEL S NOKTIJU! Radije uzmite najobičniju rašpicu i izrašpajte gel s njih. Rezultat će sigurno biti puno bolji i zdraviji.
Ovako su izgledali moji nokti. Vidljivo crveni, tanki.. jednom riječju - užas!


Čula sam da Eveline ima lakove za obnovu noktiju, ali iskreno, nisam čula neke veeelike pohvale. Bez obzira na to, odlučila sam ih isprobati. Kada sam došla u Kozmo, stajala sam ispored Eveline stalka nekih 15 min jer se nisam mogla odlučiti koji uzeti. Na kraju sam odabrala onaj 8u1 i odmah krenula s mazanjem. Naravno, prvih par dana sam bila totalno uzbuđena oko toga pa sam redovito mazala 3-4 sloja (svaki dan jedan), ali je onda uzbuđenje naglo splasnulo, tj. ja sam se ulijenila. :) Mazanje sam preskakala i nisam mazala svaki dan, nego možda jednom tjedno odmah 2 sloja i tako nosila neko vrijeme. Uglavnom, jedino pravilo koje sam poštivala je bilo to da je taj lak uvijek bio na noktima.
Moram priznati da sam se, nakon moje objave na Instagramu, malo uplašila boli koje neke cure osjećaju pri korištenju ovog laka. Isti dan sam počela s korištenjem i nisam primjećivala ikakvu reakciju. Iako je na laku naznačeno da nije namjenjen za korištenje na oštećenim noktima nakon gela, ja sam se svejedno odvažila. Nakon par dana korištenja sam primjetila da me par minuta nakon nanošenja laka jagodice počinju boliti. Lagani trnci i kao neko peckanje koje bi trajalo 10-15 minuta. Naknadno sam primjetila da je riječ o noktima koji su mi bili jako oštećeni te sam saznala da se u laku nalazi sastojak formaldehid koji u slučaju da prodite do mesa ispod nokta pecka i boli. Osim toga, primjetila sam da ukoliko prije lakiranja zaštitim zanoktice uljem, boli gotovo i nema.
Ta bol se povremeno znala javljati odmah nakon lakiranja možda prvih 2 tjedna, a kasnije je uopće više nije bilo.
Ovaj lak postao je dio moje rutine i na noktima je uvijek. Nebitno da li nosim samo njega (jer i tako nokti izgledaju zaista lijepo i zdravo) ili nanosim još neki lak u boji. Osim što je odlična baza za lakove, on odrađuje posao jačanja noktiju i to radi ODLIČNO!
S obzirom da se uskoro selim van HR, rekla sam uzeti ovdje par ovih lakova kako bi imala u rezervi, ako tamo ne nađem. :D Onda vam je jasno koliko ga volim!
Neću duljiti više jer sam se i previše raspisala, ali evo još 2 bitne informacije: kupljen je u Kozmu po cijeni od 21,90 kn. :) Sve ostalo možete vidjeti na slikama:

Rezultat nakon 7 tjedana korištenja (s tim da sam ih uvijek kratila jer su bili tanki i jer sam ih htjela ojačati prije puštanja)

Prije korištenja Eveline laka vs. nakon 16 tjedana korištenja

Trenutna situacija :)

S obzirom da ovaj lak koristim već nekih 5 mjeseci mogu sa sigurnošću reći da je mene oduševio i da nisam imala ni približna očekivanja. Uopće nisam znala da moji nokti mogu biti toliko čvrsti i lijepi čak i bez gela. Sada kada sam otkrila ovaj lak, geliranje mi ne pada na pamet. Barem ne neko vrijeme. Nije mi janso kako ovaj lak nije više razvikan i kako cure koje su ga koristile ne hodaju ulicom i viču: probajte Eveeeelineee lak jer bi ja to najradije radila. :D
Ograđujem se od mogućih reakcija ili boli koje kod nekih uzrokuje ovaj lak, i napominjem, da je ovo moje osobno mišljenje te da je meni jednostavno odgovara i da je kod mene napravio čuda.


Jeste probale ovaj lak? Kakva su vaša iskustva?


xoxo, Beautylicious.

Primjedbe

  1. Joooj, meni je ovaj lak isto bio otkriće kad mi ga je frendica preporučila. Nakon gela moje nokte fakat učvrsti, jest da prve dvije primjene peku, kad stavljam prvi sloj ali brzo prođe. Pretrpi se sve to kad znaš kakav će na kraju biti rezultat - čvrsti nokti bez lomljenja i listanja :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nemoj se ljutiti, ali mislim da nema blogerice koja nije pohvalila ovaj lak, ali su ga recenzirale jos pred koju godinu pa mozda nisi isla za tim tada jer ti nije trebao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, tada mi nije trebalo. :) Nemam se što ljutiti. Ja sam morala podijeliti svoje oduševljenje. :)

      Izbriši

Objavi komentar

Hvala!

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol