Haloween Masterpiece

 Nedavno sam na svojoj FB stranici objavila sretnu vijest kako sam dobila mjesto vizažista za jedan video projekt, točnije reklamu. Nažalost, još uvijek ne mogu iznositi detalje dok sve ne bude javno, ali ću vam uskoro moći sve reći! Jedva čekam :)

Za sada vam samo mogu pokazati kratki teaser, pa mi recite kako vam se čini! :)


Ja sam oduševljena i užasno jako puno uzbuđena zbog toga! :D
Općenito se veselim Halloweenu i volim osmišljavati kako ću se maskirati i što bih novo mogla isprobati.

Da li vi izlazite maskirani za Halloween i kako ćete se maskirati ove godine?

Ja još smišljam svoj look, ali latex i soft putty su spremni! :D


Imate neku ideju?

edit
Jučer sam se igrala malo i isprobala prvi look:



edit: Evo i konačne reklame za Halloween Masterpiece party :


Za šminku u reklamu sam ja bila zadužena! :)

xoxo, Beautylicious.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol