Golden Rose Ruževi

Kao što sam već najavila, htjela bi Vam samo ukratko predstaviti novi ulov u Golden Rose-u. :)
Svoje oduševljenje o GR kozmetici, spomenula sam već u nekoliko postova, a poseban naglasak je na ruževima koji su baš onakvi kakve ja volim!

Ovoga puta izbor je pao na nijanse 123. i 114.
Pakiranje od 4,2g iskoristivo je 24mjeseca nakon otvaranja, ali meni je dovoljno samo par mjeseci ;)



Nijansa broj 114.
Uz klasik koji stalno koristim, a to je nijansa 98, volim koristiti i ovaj ruž.  obzirom da je nijansa 98 svijetla nude nijansa kremaste teksture bez shimmera, volim je nekada kombinirati s ovom 114. nijansom koja je malo tamnija, i ima siiitne čestice shimmera u sebi, ali svejedno ne toliko da se sjaji, što ja osobno ne volim previše.
Ovu sam nijasu odabrala jer mi je baš trebala neka lijepa roza, a da nije ona pink barbie boja.


Nijansa br. 123. 
Ovo je totalna suprotnost od onoga što ja inače nosim. Iskreno, do neki dan sam bila uvjerena da mi tamniji ruževi ne stoje, dok me drage cure s foruma nisu razuvjerile.. Iako sam mislila da ovu nijansu na sebe nikada neću staviti, na usnama izgleda prekrasno. Ipak mi treba još malo da se naviknem, ali mi se jako sviđa. Tamna bordo boja jako lijepo istakne usne, a i zubi izgledaju još bjelije.
Mislim da ću ga svakako nositi prvom prilikom ;)

Cijena ruževa je samo 20ak kuna, a Saša Joković ih je uvrstio u top 5 ruževa!
Jesam li vas uspjela uvjeriti da skočite po svoj primjerak? :))


Primjedbe

  1. Ponovno sam ljubomorna jer toga nema u Splitu :(( Jako mi se sviđa ova nijansa 114 :))

    OdgovoriIzbriši
  2. a gdje ima tih ruževa za kupiti? :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ajmeee,samo 20-tak kn? Super! Tko zna ima li ih u Osijeku i ako ima gdje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaš u portanovi štand od golden rose cosmetics gore na katu u hodniku ;)

      Izbriši
  4. Ja imam 114 ali nazalost presvijetla za moje mini usne :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Hvala!

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol