Bourjois Flower Perfection


Nedavno sam dobila tester ovog pudera, ali s obzirom da sve testere koje imam, "buksam" u svoj ormarić i jako rijetko isprobam koji od njih, strašno sam sretna što sam baš ovaj odlučila isprobati. Sam naziv me

privukao. 



Moram priznati da sam se oduševila s prvim nanošenjem!
Navikla sam na jače pudere jer imam nečisto lice, pa volim sve dobro prekriti. Uvijek sam mislila da gušći puder jamči i jače prekrivanje, ali ovaj me puder totalno razuvjerio. Jako je lagan i predivan je osjećaj kada se nanese na lice.. Savršeno se stapa s licem i ukoliko negdje treba jače prekiti, može se slobodno dodati još malo, bez da to izgleda zažbukano.
Kao što u opisu ovog pudera piše, ne začepljuje pore i koži dopušta da slobodno diše, to zbilja tako i je i to se stvarno osjeti.
Mene je također očarao i prelijep miris ovoga pudera. Praktična ambalaža s pumpicom omogućuje precizno doziranje, a u čepu se dobije i spužvica za lakše nanošenje, koju ja osobno nemam naviku koristiti.  ;)

"Čak 70% ispitanih žena oduševilo se laganim osjećajem pudera na licu te nježnijom kožom."
Iako sam se dvoumila između nijanse 53 i 54, ipak sam se odlučila za nijansu br. 53, jer radije kupim mrvicu svijetliji puder, nego tamniji, jer kada dodam puder u kamenu i rumenilo,  to je totalno druga priča.
Kada sam ga došla kupiti u Kozmu je bila neka akcija, tako da sam za cijenu njega dobila i Bourjois rumenilo u nijansi Lilas D'or 33, koje mi se jako sviđa, jer mi za hladnije dane treba neko roskasto rumenilo.
Cijena ovog pudera je cca 110 kn, ali mislim da vrijedi svake kune. :) Ja ću ga sigurno opet kupiti, a samo ću još dodati da u sebi ima ekstrakt divlje azalee, koja štiti stanice od starenja.. wooohooo! :D

Primjedbe

  1. Stvarno je ovaj puder vrh vrhova! mada mi ova rumenila nisu nešto, tvrda su previše ://

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tvrđa jesu, ali im je pigmentiranost ok, tako da se ne truse previše i samim time se sporije troše :)

      Izbriši
  2. Stalno sam u dilemi dal da kupim taj puder il ne.. :S

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ako nisi sigurna, probaj negdje nabavit tester pa da vidiš jel to to il tražiš dalje ;)

      Izbriši
  3. mene na zalos nije bas tako odusevio a i rumenila su pecena pa ih je teze nanositi cetkicom... steta no drago mi je da tebi odgovara....100 ljudi 100 cudi :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja obozavam BOURJOIS kozmetiku! Bukvalno sve sto sam probala me je odusevilo... Al ne smem da preterujem sa postovima o ovoj kozmetici da ne ispadne da ih reklamiram :D
    Nisam jos probala ovaj puder, ali nakon tvoje recenzije je sledeci na listi za kupovinu! Super post ( a i blog ) ^^
    Ena

    OdgovoriIzbriši
  5. Obožavam njihova rumenila. Imam isto samo drugu nijansju.

    Pratim te.:-)
    http://budinjegovana.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Hvala!

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol