Nogometna groznica na ženski način :)

S obzirom da nisam neki nogometni fanatik, a u zadnje dane tema nogometa je neizbježna, iskoristila sam prigodu i napravila jedan navijački make up look pa da se barem koliko-toliko uklopim u ovo ludilo :)

Da li vi večeras idete gledati tekmu i da li ćete ponijeti pokoji rekvizit ili se čak primiti boje i kista u ruke?

Primjedbe

  1. Slatka ideja za look baš - nije klišejasta i jako mi je slatko na obrazima ovo s kockicama ;) Što se tiče tvog upita - gledat ću utakmicu, naravno. :) Nisam neka strastvena navijačica, ali uživam gledati. Inače obožavam sport, tako da ovakva natjecanja poput europskog nogometnog prvenstva su mi prava poslastica - super bi bilo kad bi mi više prijateljica voljele sport!. :) Pozdrav! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti.. na šminkerici sam nedavno vidjela nešto slično, pa sam po sjeanju isprobala i ja..
      Mislim da ću i ja otići pogledati tekmu u neki kvartovski birs, ali više radi druženja i cuge, nego tekme..al ajd, i rezultat me zanima ;)
      Uživaj. :*

      Izbriši
  2. I ja se volim tako našminkati kad gledam utakmice reprezentacija, još obučem dres i spremna sam za gledanje.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Hvala!

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol