Što pokloniti? Donosim vam nekoliko ideja za blagdanske poklone!

Razmišljala sam o idejama za novi post pa mi je sinulo da bih vam mogla napisati nekoliko prijedloga za poklone, a s obzirom da nam se sada bliže blagdani vjerujem da će nekima od vas dobro doći, ili jednostavno sherajte ovaj post na svom profilu da ga vidi vaša snažnija polovica. :)

Naravno da nije bit u poklonima i darivanju, ali vjerujem da svatko od nas voli dobiti poklon, nebitno koje vrijednosti. U ovom postu naći će se svakakvih prijedloga, različitih vrijednosti i za svakoga po nešto. :) 

1. Parfem 
Krenuti ću s jednim klasičnim poklonom koji uvijek prolazi. Parfemi su vrlo lijep odabir, osobito za osobe koji su veliki ljubitelji parfema. U ovo blagdansko vrijeme često su na sniženjima i dolaze u ovakvim lijepim poklon-paketima. Meni najdraži u posljednje vrijeme je ovaj Lancôme, La vie est belle, a cijena mu je oko 400 kn.


Od cijenom pristupačnijih parfema preporučila bih vam ZARA parfeme koji u blagdansko vrijeme često imaju lijepo pakiranje, te AVON parfeme koji zu zaista preodlični! Veliki sam zaljubljenik u AVON Femme i Life parfem! I muška varijanta Life parfema je prepredobra! Eve Duet je najnoviji Avon miris koji s dva različita parfema u jednom mirisu omogućava stvaranje mnoštva mirisnih kombinacija. Nisam ga imala prilike isprobati, ali čula sam pohvale sa svih strana.


2. FOREO
Smatram da su FOREO uređaji odličan i predivan poklon te dugoročna investicija. Na blogu možete naći nekoliko mojih recenzija, no danas vam samo želim skenuti pozornost na LUNA mini 2 koja je posljednja izašla na tržište. Iako ne možete pogriješiti s bilo kojim odabirom FOREO uređaja, LUNA mini 2 je idealne veličine, dolazi u prekrasnim bojama, punjiva je, možete birati intenzitet pulsacija i k tome svemu, na stražnjoj strani ima dodirne točke za čišćenje masne kože. Sve što vam može trebati za temeljito čišćenje lica u samo 1 minuti. Za više o novoj LUNA mini 2, posjetite ovaj LINK.


3. Remington IPL6750 i-LIGHT
Još jedan beauty gadget na kojem će biti zahvalna svaka žena ovoga svijeta, a ja sam jedna od njih! S punim pravom mogu reći da mi je ovo bila jedna od najboljih investicija ikada, i ako vam ga već netko ne pokloni, nagradite se i poklonite si ga same! Odličan uređaj za uklanjanje neželjenih dlačica kod kuće. Ja sam svoj kupila u Elipsu, po akcijskoj cijeni od 2.099,00 kn. LINK


 4. (Prirodna) kozmetika
Kozmetika je uvijek dobar izbor, osobito kada je riječ o zaljubljenici poput mene. :) Dobra krema za lice je odličan poklon i vjerujem da će ga svaka žena cijeniti. Možete odabrati neku kvalitetnu kremu višeg cjenovnog ranga poput Clinique Moisture Surge Extended Thirst Relief kreme ili npr. neku Bocassy kremu.


Najdraža kategorija kozmetike mi je ipak prirodna kozmetika i s obzirom da ih na tržištu ima već dosta, predložit ću vam jednu novootkrivenu. Zapravo riječ je o jednoj curi koju sam davno šminkala, a po zanimanju je farmaceut tako da vjerujem u kvalitetu i izbor sastojaka! Moj paketić je na putu (tako da možete očekivati i recenziju), a na stranici GIFTERAJ možete izabrati neki proizvod ili neki od poklon paketa koje imaju u ponudi. Također, tu je i nekoliko proizvoda za naše snažnije polovice. Ako odlučite svakome od ukućana ili prijatelja pokloniti neku sitnicu, ovo je idealan izbor. Svakom odaberete neki od proizvoda iz ponude i lijepo zapakirate.


5. Za ljubitelje kuhanja
Imate nekoga tko voli kuhati? Frend/ica, mama, sestra...? Ovo je koristan poklon, a ujedno ga možete personalizirati i napisati neku svoju poruku poruku.  Little Miss Puu ima još i personaliziranu kuhaču, ali i svašta drugo pa bacite oko.


6. Budite kreativni i napravite nešto sami
Osobni pokloni meni su najdraži. Dobiti nešto što je napravljeno od drage vam osobe je nešto najbolje. Moja prijedlog je npr. pletenje. Isplesti dragoj osobi šal za hladne zimske dane je vrlo jednostavno. Naravno da je jednostavnije kupiti ga, ali ako ga sami napravite, dajete mu i mnogo veće značenje. Ja sam se tek nedavno naučila plesti ovako jednostavne stvari poput dekice, šala i sl. i prvi šal sam sada napravila svom mužu, a sada ovaj radim svojoj Ani. Ukoliko se želite naučiti, ovo je tutorial po kojem sam ja radila: LINK.

7. Personalizirana bajka za najmlađe
Ovo je preodličan poklon za razveselit svoje najmlađe. Ja sam ga otkrila prošle godine i nećaku i nećakinji sam poklonila priču u kojoj su glavni junaci upravo oni! Bili su oduševljeni! :)
Na odabir imate više različitih priča, a nekoliko njih je i blagdanske tematike. Odličan poklon za svakog mališana! Tvornica snova


Kada nekome nešto želite pokloniti, bitno je da poklonite od srca, pa makar to bila sitnica. Nebitno da li je to sada za blagdane ili za rođendan i slične prigode. Uostalom, Božić nisu pokloni i blještavilo ako nema ljubavim mira i zajedništva.

Ne znam za vas, ali mene već malo prima "Christmas spirit" i jako se veselim ukrašavanju našeg doma i našem prvom Božiću u troje! <3

Pišite mi što mislite o ovim prijedlozima. 
Nadam se da će vam nešto od toga biti zanimljivo.

Pusa od Ane i mame. :*

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol