FOREO LUNA play plus

Dobro jutro dragi svi! 
Današnji dan je rezerviran za jednu beauty recenziju. S obzirom da sada u trudnoći ne koristim nikakve nove proizvode preparativne kozmetike, a i dekorativu vrlo rijetko, želim vam pričati o jednoj novosti na vašem/našem tržištu. :) 


Riječ je o novom FOREO LUNA play plus uređaju! 
Krajem prošle godine, predstavila sam vam prvi uređaj iz FOREA koji sam imala priliku koristit, a riječ je o LUNA play uređaju, a moje dojmove možete pročitati OVDJE.
Nedavno sam s vama podijelila vijest da mi je stigla i nova verzija LUNA play plus pa sam, između ostalog, dobila i par pitanja što je FOREO uopće. Iz toga razloga, samo par kratkih rečenica za one koji još nisu upoznati s ovim brandom. 

Švedski brand FOREO je tvrtka specijalizirana za inovativne uređaje i proizvode za ljepotu i pametna rješenja prisutan u više od 40 zemalja diljem svijeta. Stvarajući inovativne proizvode koji će imati pozitivan učinak na svakog tko ih koristi osvojili su brojne prestižne nagrade diljem svijeta, između ostalog InStyle Best Beauty Buys 2016, Harper´s Bazaar Beauty Best of the Best award 2016 i Cosmopolitan Beauty Awards 2016.


Vjerovatno ćete se prvo pitati po čemu se uopće razlikuju "stara" i "nova" verzija LUNA play uređaja pa ću vam odmah pažnju skrenuti na to. Prvo što možete zamijetiti je razlika u veličini. LUNA play plus veća je od prethodne verzije, no osim toga ima i jednu vrlo bitnu razliku. Vjerovatno znate da LUNA play nije punjiva i da je je baterija ovog uređaja dostatna za cca 100 korištenja, no kod LUNA play plus uređaja taj je detalj izmijenjan. Naime, ovaj uređaj koristi AAA bateriju koju jednostavno izmijenite otvarajući dno uređaja kada se ona isprazni, a i to se očekuje tek nakon cca 400 korištenja. 
Osim toga, nova LUNA play plus ima duže i mekše dodirne točke te time omogućava dubinsko čišćenje lica koristeći 2-zonsku glavu četkice koja savršeno čisti teže dostupna mjesta poput T-zone (deblje dodirne točke na vrhu) i ostatak lica (tanje dodirne točke). 


Moji dojmovi: 
Ako se sjećate, bila sam jako zadovoljna korištenjem prvog LUNA play uređaja i primjetila sam da mi jako odgovara. Otkrila sam novi i zabavniji način čišćenja lica! OVDJE se možete prisjetiti te recenzije. Iz tog razloga, bila sam jako sretna kada sam isprobala novi LUNA play plus. Najviše me razveselila vijest o izmjenjivoj bateriji što je veliki plus. Osim toga, ova veličina uređaja odlično leži u ruci i puno mi je jednostavnije rukovati s njom. Baš je idealne veličine! Brzo očisti cijelo lice, ne zauzima puno prostora, a i dalje vrlo lako stane u svaku kozmetičku torbicu.
Ja oduvijek padam na dizajn i sve što volim mora biti i na oko lijepo, a FOREO uređaji su mi toliko slatki da mi ih je šteta spremati. Privlače poglede i nerijetko dobijem pitanje o čemu je riječ.
S obzirom da u posljednje vrijeme šminku ne koristim toliko često, LUNA play plus uređaj koristim uglavnom samo navečer kako bih uklonila višak sebuma i bila sigurna da je lice čisto i spremno za večernju njegu.
Isto tako, mogu reći da sam se jako dobro upoznala već s ovim uređajem i primjetim kada mojoj koži treba čišćenje LUNA play plus uređajem, pa"počastim" i ujutro, osobito ako sam noć prije nosila šminku. S obzirom na veću površinu novog uređaja, čišćenje je brže, zabavnije i zbilja prestavlja minuticu čistog užitka. 



Iako vjerujem da mi je i trudnoća pridonijela čišćem tenu (kojem inače i nisam sklona), uvjerena sam da i veliku ulogu ima i korištenje LUNA play i play plus uređaja. 
Nakon svakog korištenja lice je mekano, blistavo i čisto. Što mogu više poželjeti? :)

Još ću jedino naglasiti cijenu ovog uređaja koja je 349,00 kn, a dostupan je od 12. lipnja ekskluzivno u dm-drogerie markt prodavaonicama diljem Hrvatske ili na foreo.com.

Smatram da je ovo odlična cijena za ovaj uređaj koji, u odnosu na manju verziju, ima izmjenjivu bateriju, ali je i dalje dosta povoljniji od ostalih LUNA uređaja.

Imate li koji uređaj iz široke FOREO ponude?
Jeste li probali ovaj novi LUNA play plus uređaj?

Pišite mi svoje mišljenje!

xoxo, Beautylicious.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol