Upoznajte FOREO LUNA play

Vjerujem da se vijest o predstavljanju novog člana FOREO obitelji proširila već i do vas i da ste već vidjeli slike koje objavljujemo moje blogokolegice i ja na društenim mrežama. Našu pozornost privukla je nova LUNA play koja je najmanji inovativni uređaj za čišćenje lica.

Sa FOREO proizvodima sam se prvi put upoznala na Beauty Blog Dayu prije par godina gdje nam je predstavljen ovaj vrlo uspješan Švedski brand koji je svojim inovativnim proizvodima osvojio beauty tržište u preko 40 zemalja diljem svijeta. Od toga dana LUNA mini je na mojoj wishlisti, ali do kupnje još, nažalost, nije došlo.

Iako sam ja nedavno odselila iz Lijepe naše, oduševila me činjenica da imam čast isprobati ovaj novi uređaj o kojem ću vam danas malo pričati. :) Čim mi je stigla LUNA play krenula sam s testiranjem kako bih s vama čim prije mogla podijeliti svoje dojmove.
Dodatni razlog da se malo požurim je činjenica da su FOREO LUNA mini i LUNA play od ovoga mjeseca dostupni u DM-drogerie markt, a još bolja vijest je sljedeće: u sklopu dm-drogerie markt active beauty Svijeta prednosti članovi ostvaruju -25% popusta na uređaj LUNA mini, u zamjenu za samo 10 bodova.


LUNA play uređaj najmanji je uređaj za čišćenje lica i savršen je uvod u LUNA liniju uređaja.
Načinjen od silikona koji je u potpunosti vodootporan, brzo se suši i sprječava nakupljanje bakterija zbog čega je više higijenski u odnosu na najlonska vlakna. Silikon je također hipoalergen te ne sadrži BPA i ftalate. Baterija ovoga uređaja je jednokratna, odnosno nije punjiva, a dostatna je za 100-tinjak korištenja. Dostupna je u 7 živahnih boja.
https://www.foreo.com/hr/luna-play?hr145b

Što očekivati od LUNA play uređaja?
- Ultra higijenski dizajn
- 1 intenzitet pulsacija
- Namijenjen je svim tipovima kože
- Meke silikonske dodirne točke uklanjaju mrtve stanice kože, odčepljuju pore od ostataka šminke,
kao i 99,5% nečistoća i sebuma
- Blistava, glatka i meka koža
- Bolje upijanje proizvoda za njegu kože
- Ujednačen ten i obnovljena tekstura kože

Ovaj ultra mali uređaj osvojio je moje srce od prve. S korištenjem sam počela čim sam ga dobila, a uskoro očekujte i moje prve dojmove.
Ukoliko se odlučite na kupnju LUNA play uređaja, svakako iskoristite akciju u DM-drogerie markt, a ukoliko se kasnije odlučite za kupnju, podsjećam vas na DM-drogerie markt beauty bodove koje možete zamijeniti za jednokratni popust od 25%.

Ukoliko želite detaljnije nešto saznati o ovom uređaju, a i ostalima iz FOREO obitelji, klik na LINK.
Jeste li već čuli za FOREO?
Koji je uređaj vama zapeo za oko te koju biste boju izabrali?


xoxo, Beautylicious.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol