Top lash eyelashes

U posljednje vrijeme uhvatila sam se opet šminkanja, a posebna motivacija mi je bila novi fotić koji konačno ne pojede sve boje. Riječ je o Sony A5000 koji me zaista oduševio. Osim rotirajućeg zaslona, ima Soft skin effect koji zagladi lice i fotke izgledaju stvarno pro. :)

S obzirom da svoje lookove obično objavljujem samo na Instagramu i Facebooku, odlučila sam i pisati post za blog. Ovaj ću posvetiti trepavicama koje sam koristila u prva dva looka u seriji i za koje me pitalo puno vas.

S obzirom da sam se tek vratila s medenog mjeseca na Tajlandu, na prvom looku koristila sam i proizvode kupljene tamo. Pronašla sam jedan veliki dućan Beauty Buffet koji je raj za nas šminkoholičarke, no nisam imala previše vremena pa sam na brzinu odabrala par stvari. Sve one su made in Korea. Sve su me oduševile i sada mi je strašno žao što nisam odmah uzela više stvari, posebno više primjeraka BB kreme. :(



 Korišteno
Lice: 
Nivea Men Sensitive After Shave balm kao baza
Gino McGray BB Premium Magic Cream No.2
Bourjois Healthy mix korektor 52
L.A. Girl PRO.colceal - Toast (za konture)
MUR I ♡ Makeup Go Bronzer Chocolate Heaven
Rimmel Stay Matte puder u kamenu - Transparent
MUA Undress Your Skin Shimmer Highlighter B150D
Gino McGray Heritage Blusher - Misty Rose 01

Obrve:
Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade  - Blonde
Collistar 3in1 Eyebrow gel No.2
Essence Bloom me up duo eye pencil  - Eyebrow lifter - 01 Bloomylicious

Oči: 
Gino McGray Pro-Skin Eye Shadow Primer
Bh Cosmetics 28 Color Natural Eyeshadow Palette
Collistar ARTdesign maskara - Extra Nero
TopLash eyelashes 
Essence Bloom me up duo eye pencil - 01 Bloomylicious

Usne:
Gino McGray Pro-Lipstick No. 16 Protea

------------------------------------------------------------------------------------------------------------




 Korišteno
Lice:
Nivea Men Sensitive After Shave balm kao baza
Max Factor Whipped Creme - 75 Golden
L.A. Girl PRO.colceal - Natural i Toast (za konture)
MUR I ♡ Makeup Go Bronzer Chocolate Heaven
Ben Nye Luxury Powder - Banana
KIKO Cream Radiance Highlighter 01
Sephora Rose Diaphane Blush - Pink Flush 07
Obrve:
Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade  - Blonde
Essence Bloom me up duo eye pencil  - Eyebrow lifter - 01 Bloomylicious

Oči: 
Gino McGray Pro-Skin Eye Shadow Primer
Bh Cosmetics 28 Color Natural Eyeshadow Palette
Essence Liquid ink eyeliner - The Whites
Maybelline Push Up Drama Maskara
TopLash eyelashes - Link

Usne:
Essence Lipliner  - 14 Femme Fatale
Maybelline Vivid Matte Liquid - 35 Rebel Red


Javite li da li vam se sviđaju postovi ovoga tipa i da li želite da i ostale lookove napišem postove?
Zapratite me na Instagramu jer sam tsmo 24/7. :)
xoxo, Beautylicious. 

Primjedbe

  1. Super sumi oba dva looka. NikkiTutorials sam počela gledati unazad cca 3 god i obožavam ju gledati. Divna je i odličan makeup artist. Od nje je potekla nova trendi baza. Vidim da i ti koristiš Nivea Men Sensitive After Shave balm kao bazu pa imam pitanje da li ti je uzrokovala kakve promjene na koži? Pigmentacijske mrlje... i slično nekima nije odgovaralo pa me strah isprobati jer imam izrazio suhu i osjetljivu kožu. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam vidjela od stranih blogera taj trik s Nivea After Shaveom pa sam počela. Nisam primjetila nikakve promjene, a inače sam baš sklona i reagiram na sve komedogene proizvode. Stvarno sam zadovoljna.

      Izbriši

Objavi komentar

Hvala!

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol