Honeymoon shopping on SheIn

Već dugo planiram napisati post na ovu temu, no nekako ne znam da li želite postove ovoga tipa te koliko vas to zanima. Iako ne objavljujem baš često outfit slike, kada god bih to napravila, dobila bih dosta pitanja gdje sam što kupila te prijedloga da nekada napišem post i o tome.
Naime, ako me znate malo bolje kroz moje objave i postove, a i svi moji bliži znaju, totalni sam ovisnik o internet kupnji, priznajem! :)
Stvarno volim pretraživati internet i naručivati te isčekivati stvari koje mi trebaju stići. Počelo je to sa sitnim stvarima, poput naručivanja nakita i nekih deco detalja, no nakon nekog vremena, otkrila sam čari online kupovine i zavoljela par stranica, a jedna od njih je i SheIn.
Do sada sam naručila zaista dosta stvari s ove stranice i ni jedna nije bila loša ili razočaravajuća.
Odlična stvar kod ove stranice mi je to što na većini artikala na dnu možete naći kategoriju  "CUSTOMER REVIEWS" u kojoj normalne cure kao mi napišu svoj kratki osvrt te vrlo često dodaju realnu sliku kupljenog artikla. Osim toga, pored svakog artikla su navedene i mjere, koje su u mom slučaju do sada bile točne i uvijek sam se kod naružbe ravnala po njima. U komentarima kupaca vrlo često ćete kod opisa veličine vidjeti "TTS" što znači "True to size", u prijevodu "Stvarna veličina". Također cure napišu svoje mjere tako da se i tako možete usporediti te odabrati veličinu.
Modne blogerice koje surađuju s ovom stranicom vrlo često objave i svoje fotke tako da ćete njih vidjeti pod kategorijom "Style gallery".
Ukoliko se odlučite na kupnju na ovoj stranici, svakako ostavite svoju recenziju za kupljeni artikl jer na taj način skupljate njihove bodove i tako ostvarujete popuste pri kupnji. Zar to nije odlično?

Do sada sam kupila stvarno svašta. Od nakita, majica, košulja, suknja i jakna pa i do zimskog kaputa.
Stranica nudi bezbroj modela, boja i svega što vam srce želi, a vama treba samo malo dobre volje i vremena za shopping u udobnosti vaše kuće.
Jako često pratim stranicu i imam aplikaciju na mobitelu. Stalno imaju neke super akcije i sniženja, tako da se za jako male novce može kupiti odličnih stvari.

Uskoro se bliži moj W-day, a nakon njega i Medeni mjesec na Tajlandu, pa sam odlučila par stvari opet naručiti s ove stranice jer znam da ću tamo naći sve što mogu zamisliti i to na jednom mjestu. :)

Trenutno radim neku wishlistu pa ću vidjeti što na kraju odabrati, jer ipak si ne mogu kupiti baš baš sve što želim, a i na put mogu nositi samo jedna veći kofer. :D
Od svakog artikla stavit ću po par modela pa bih voljela bih čuti vaše komentare kako bi mi malo pomogle u odabiru. :) Za link artikla, klinkite na sliku ili na natpis iznas slike.

Za početak mi treba badić! Mislim da imam neki problem s badićima jer ih imam dosta, ali mislim da bi mi još jedan ili dva dobro došli. Zar ne?

 
Ova dva badića mi se jako sviđaju jer su jednostavni, a opet nisu dosadni. Volim crne badiće i jedan će sigurno biti crne boje. Koji Vam je bolji? Svi su im badići trenutno na sniženju. :)

Osim crnog htjela bih kupiti i neki u boji pa sam zapikirala neki od ovih (klik na sliku badića):





Svi su mi jako lijepi. Prvi minimalistički puder boje idealan za sunčanje, plavi mi je prelijep i zbog modela i boje jer će i na slikama izgledati odlično uz prekrasnu okolinu i azurno more, a zeleni mi se sviđa jer je to definitivno moja boja ove godine i jako mi se sviđaju badići s topićima. :)
Naletila sam na još jedan neobičan badić koji je definitivno savršen za fotkanje, samo ne znam da li je to razlog za kupnju. Što kažete? :D



Osim badića, prošle godine sam otkrila "kimono" iliti tanke ljetne ogrtače koje sam obožavala prošle godine i za koje ste me dosta pitale, tako da ću sigurno naručiti još poneki. Možete ga nositi na trapke ili kratke hlačice i potkošulju i izgledat će savršeno. Podiže svaki jednostavnu kombinaciju, a za neki party na plaži, možete za zagrnut samo na badić!
 Evo moji prijedloga (klik na sliku):

 

Boohoo stil s resicama jako je popularan i ove ogrtače možete kombinirati gotovo na sve. Must have u svakom ormaru kao multipraktični ljetni modni detalj. Koji je vaš favorit?

S obzirom da sam ljubitelj torbica, imam ih veći broj, no uvijek su 2-3 favorit. S obzirom da idemo na medeni mjesec i da ćemo pno vremena provesti u razgledavanju, odlučila sam si kupiti jedan ruksak. A kad ga već kupujem, zašto onda nebi bio i lijep. :) Samo ne znam koji od ova dva odabrati! Muko moja! :D
 Osim toga naletila sam na ovu zanimljivu torbu nosivu i uz neke dnevne kombinacije ili na plažu:


Ljeti najviše volim nositi lagane i prozračne materijale te modele koji izgledaju nježno i ženstveno, a također da su nosivi na različite kombinacije. Moj odabir su široke lepeza košuljice koje mogu kombinirati na gotovo sve. Uske duge hlače za ozbiljniju varijantu, ili kratke poderane za nešto zanimljiviji stil.  Ovu drugu imam i obožavala sam je nositi prošlo ljeto, a sigurno ću i ovo. Za nju me dosta vas i pitalo. 

 

Ova plava traper košuljica mi se toliko sviđa da je gledam svaki dan od kad sma je spremila na Wishlist. Bijele poderane hlače i dobre štikle sve je što joj treba, no ipak ću o kupnji još razmisliti. Iako je snižena, i dalje mi je skupa. :D

I na kraju, pokazat ću vam još par haljina koje škicam. Koja vam je najljepša?
Volim jednostavne casual haljine koje mogu nositi i u dnevnoj i večernjoj kombinaciji kada japanke zamijene štikle i uz malo efektnog nakita haljinu transformirate u nešto sasvim novo.
S obzirom i na kulturu stanovništva, upri razgledavanju grada ne smijem biti previše otkrivena tako da mi je ovo odlično. (klik na sliku za više slika i cijene)


Za večernji odabir planiram nešto ovakvo:


 
Ovu crno-bijelu haljinu već imam, no moja je kupljena prošle godine u Zari. Jedna od dražih mojih haljina jer je nosiva, ugodna i predivno izgleda na preplanuloj puti, a cijena joj je ovdje odlična!
Na kraju sam sasvim slučajno naletila na ovaj topić koji ću vrlo vjerovatno kupiti. 


Što kažete na moju Wishlistu za ovo ljeto? Vjerujem da će se popis još proširiti, ali teško je odabrati par stvari kada ima toliko dobrih.
Koji su vaši favoriti i što mislite da bih od ovoga trebala odabrati?
Kupujete li online (možda čak i na SheIn stranici) te kakva su Vaša iskustva? 

Pišite mi što mislite i da li vam se sviđaju ovakvi postovi, te da li ste za outfit postove?

xoxo, Beautylicious.

Primjedbe

  1. Pozdrav, zanima me samo informacija za koliko stigne roba?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je obično stizalo za 2-3 tjedna. nekada me znalo iznenaditi i ranije, ali mislim da je to neki prosjek.

      Izbriši
    2. Ok, hvala na brzom odgovoru! :)

      Izbriši

Objavi komentar

Hvala!

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol