PICK OF THE MONTH - Beauty UK no. 3 Snob


Nedavno sam, kao obično, otišla u Kozmo samo po neku sitnicu i na kraju opet izašla sa vrećicom stvari koje su mi baš ono hitno trebale! Sigurna sam da me razumijete. :D U toj vrećici našao se i ovaj Beauty UK ruž. Osim što sam već dugo tražila ovaku hladnu rozo-ljubičastu nijasu ruža, na kupnju sam se odlučila jer me iznenadila cijena od svega 17,99 kn. Ovo je ujedno moj prvi Beauty UK ruž, ali sigurno ne i zadnji.


Ova nijansa ima mat finiš i ono što me jako iznenadilo je njegova dugotrajnost. Jednom prilikom, pročitala sam u recenziji jedne kolegice da su ovi ruževi presuhi i da se teško nanose, ali kod mene nije bio taj slučaj. U početku, kada ga tek nanosim, on se čini suh, ali u kontaktu s usnama i kada ga nanesete na cijele usne on postane kremastiji i jako lijepo sjedne na usne. Prvih par nanošenja, primjetila sam miris mentola nakon nanošenja ruža te osjetila lagano hlađenje usana. Ne znam da li je to prestalo ili jednostavno više ne primjecujem.
Trudila sam se što realnije poslikati nijansu, ali je jako teško uloviti boju ovoga ruža. Najrealnije se vidi na slikama na kojima mi je na usnama pa se po njima i ravnajte.
Nakon otvaranja, koristiti ga možete 24 mjeseca!


Nijansa je idealna! S obzirom da uglavnom nosim nude ruževe i ne volim pretjerano naglašavati usne, ovaj ruž je idealan u kombinaciji s minimalnim makeupom koji svakodnevno nosim.
Nevjerovatno je kako ovako jedna sitnica može usrećit osobu! :D Definitivno ću kupiti još koji ove nijanse da nebi slučajno nestao s polica. :)

Jeste li probale Beauty UK ruževe i koja nijansa je vaš favorit?

xoxo, Beautylicious.

Primjedbe

  1. I ja sam se pocastila ovim ruzem nekidan, predivna mi je nijansa, a finis savrsen.

    OdgovoriIzbriši
  2. imam ga, na meni je nešto svjetliji, ali divan mi je <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Može biti da je uživo malo svijetliji. Baš sam se napatila slikajući. Ovo je najbliže što sam uspjela uloviti. :)

      Izbriši
  3. Super ti stoji, krasna nijansa :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako slična nijansa je max factor olovka (ove nove debele olovke) u pink nijansi.

    OdgovoriIzbriši
  5. imam passion, vampire i plumalicous ili kako se vec pise :D plum mi je favorit jer je dupe za macov rebel kojeg jakoooo dugo zelim!
    ti si meni jako simpa, i jako mi licis na glumicu anu gruicu!
    lp :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti! :*
      Morat ću onda škicnut i ove tvoje favorite. Ova nijansa je također dupe Macovog Snoba. :)

      Izbriši
  6. Super ti stoji, baš je lijepa nijansa! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako je lijep ruz ali meni ne stoji :( proslijedila sam ga dalje :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Divan ruž i jako lijepo ti stoji :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlicno ti stoji! Meni ne bi bas stajao, nekako mi je presvjetli, ali imam plumalicious i obozavam ga :-) voljela bi naci slicnu nijansu snobu, ali malo tamniju

    OdgovoriIzbriši
  10. Predivna nijansa! Ali takvoj ljepotici sve krasno stoji:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Jučer sam išla u potragu za ovim ružem i svugdje je rasprodan :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trebala sam si kupiti zalihu prije nego sam se toliko razvikala o njemu! :D

      Izbriši
    2. A baš sam se pitala jesu li rasprodani upravo zbog tvog posta :P

      Izbriši
  12. imam, eno ga stoji neotpakiran :/ lijepo ti stoji :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Hvala!

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol