AUSSIE Miracle Moist

"There's more to life than hair but it's a good place to start" - the Aussie philosophy


Prije nekih mjesec dana na moju kućnu adresu stigla je ova vrećica besplatnih uzoraka za testiranje novog brenda na našem tržištu. Riječ je o AUSSIE proizvodima za njegu kose koje mi je ustupio P&G.  :)
Prvo što sam primjetila, nakon što sam otvorila vrećicu, je preeedivan huba-buba slatki miris koji me odmah osvojio! :D Na prvu sam mislila da se neki od proizvoda razlio u vrećici, no nije...miris je jednostavno toliko fin i intenzivan da je cijela vrećica mirišala. :)

Na recenziranje sam dobila Šampon, regenerator i 3minutnu masku za kosu iz Aussie Miracle Moist kolekcije  koja je obogaćena australskim uljem makadamije za suhu i oštećenu kosu..
Može li bolje?-pomislila sam.  S obzirom da sam "nova" plavuša, ovi su proizvodi došli u prave ruke. :)

S obzirom da ne volim recenzije pisati brzo nakon što dobijem/kupim neki proizvod i zaključivati na prvu, radije ga isprobam više puta kako bi mogla dati svoje objektivno mišljenje.


Miracle Moist shampoo - dolazi u pakiranju od 300 ml po cijeni od 49,90 kn.
Kao što sam spomenula na početku, prekrasan miris i gušt dok perete kosu ovim proizvodom je neopisiv. Obožavam ovakve slatke voćne mirise, a što mi se još najviše svidjelo je to što se taj isti miris dosta dugo zadržava na kosi i što kad zapuše vjetar ili netko prođe pored mene, točno osjetim miris svoje kose <3
Šampon se jako dobro pjeni i nije ga previše potrebno, pa ako nemate problem s doziranjem kao ja i znate se kontrolirati, mislim da ga nećete tako brzo potrošiti.


S obzirom da imam blajhanu kosu, ona je pri ispiranju šampona i inače dosta suha, sve dok ne nanesem regenerator, tako da nisam primjetila neku razliku kod ovog šampona.

Miracle Moist conditioner - po cijeni kao i šampon (49,90kn), ali nešto manje militraže (250ml).
Jednako očaravajućeg mirisa kao i šampon, namjenjen također suhoj i oštećenoj kosi.
Tekstura ovog regeneratora je dosta rijetka, prozirkasta i neobična za regenerator. Možda je i stvar navike, ali imam dojam da nakon nanošenja nekako sklizne s kose i nema baš onaj učinak kakav bi trebao imati. Solidno obavlja svoju ulogu, ali ne mogu reći da me baš oduševio.


3 Minute Miracle - 250 ml proizvoda možete kupiti za 59,90 kn.
Zvuči obećavajuće, zar ne?
Teksturom je ova maska vrlo slična regeneratoru, ali mi se više svidjela i koristila sam je češće. Iako obečavaju čaroliju, to se kod mene nije dogodilo. Masku sam svaki put držala duže vrijeme (5-10 minuta), kako bi ona sigurno postigla svoj maksimum, ali rezultat je vrlo sličan korištenju neke druge prosječne maske za kosu koja je cijenom puno pristupačnija.

Iako sam imala osjećaj da mi je kosa ipak nahranjena i življa, ipak mi je falilo "ono nešto".
Ne mogu reći da je ispunila očekivanja, jer sam ipak za ovu masku čula komentare poput - "kao da sam izašla iz salona" i sl. pa sam tako nešto i očekivala, ali niti da je loša. Samo sam se, s obzirom da naziv maske, nadala svilenkasto mekanoj i sjajnoj kosi, ali to se nije dogodilo.


Ukupni dojam:
U zadnjih par mjeseci, zbog pojačanog mašćenja kose, koristim isključivo Afroditin šampon od koprive (recenzija) i Elseve regenerator. Iako sam od Aussie proizvoda očekivala više, ne mogu reći da sam nezadovoljna ovim proizodima.
Smatram da je ovaj brend previše razvikan i s obzirom da su baš sve beauty blogerice najavljivale ovaj novitet, postavili smo si previsoke standarde.

Iako nisam primjetila znatnu promjenu, ne mogu se načuditi mirisu ovih proizvoda i definitvno mogu zaključiti da mi je maska favorit i ukoliko ću se ponovno odlučiti za Aussie, to će biti maska, a to je dobrim dijelom zbog mirisa koji na mojoj kosi drži par dana. Smatram da su za normalnu kosu stvarno dobri, ali mojoj suhoj kosi treba nešto jače. :)


EDIT:
Iako me Aussie nije sasvim oduševio, nastavila sam ga korisatiti u drugoj, puno uspješnijoj kombinaciji.. Kao što sam već rekla, obično kosu perem sa Afrodita šamponom od koprive koji mi je savršen i jučer sam nakon pranja nanijela Aussie MM regenerator, ali sam ga držala cca 5-8 minuta.
Odmah sam pri ispiranju primjetila kako mi je kosa neobično mekana. Iako sam plava i kosa mi je blajhana, nije se uopće petljala niti bila suha.

Moje oduševljenje bilo je još veće kada sam počela sušiti kosu! Kosa meeeeka kao svila! TEK SADA JE AUSSIE OPRAVDAO NAZIV OVOG REGENERATORA.. MIRACLE!!! :D
Nisam je morala ni fenirati, ali sam to ipak učinila, kao i obično i kosa mi je izgledala predobro i na opip jako mekano, zdravo i sjajno. Definitivno ću nastaviti koristiti ovu kombinaciju jer je, za mene, očito dobitna! :)

(slika je s mobitela, pa kvaliteta i nije neka)

Jeste li isprobale nešto iz Aussie kolekcije? Kakvi su vaši dojmovi?
Što mislite o omjeru cijene i kvalitete?

Primjedbe

  1. Mislim da ću ih svejedno probati, makar samo zbog mirisa :D koliko vidim nitko baš nije oduševljen :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj svakako. Imaš čak i mini pakiranja za kupiti u VG Dm-u. ;)
      Javi kakvi su ti dojmovi!

      Izbriši
  2. šteta ali moisturize nikad nebih kupila jer bih odmah zaključila da je premasna za moju već masnu kosu. Iako već dugo koristim color i volumen, jako sam snjima zadovoljna. Ali ovaj šampon bih sigurno preskočila

    OdgovoriIzbriši
  3. i mene sastav ne oduševljava, regenerator još nisam probala, ostalo jesam. ok, ali ništa extra :)

    btw. baci pogled:

    http://alittlemakeupobsessed.blogspot.com/2013/04/liebster-nagrada.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Nominirala sam te za liebster nagradu na http://purpleglowbutterfly.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Imamo slične dojmove. :) Šampon mi se najviše svidio.

    OdgovoriIzbriši
  6. http://apavlovic83.blogspot.com/2013/04/blog-award.html

    OdgovoriIzbriši
  7. Nažalost, nisam isprobala ništa od njihovih proizvoda, ali me jako privlače.
    Ne znam da li si vidjela, ali kod mene na blogu si taggana za Liebster nagradicu ;)
    http://misslilly-beauty-world.blogspot.com/2013/04/liebster-nagrada.html?showComment=1366288704044#c2945007423273996497

    OdgovoriIzbriši
  8. Apsolutno se slažem s tvojom recenzijom za 3 min miracle - kod mene se nije desilo ništa od obečanog, niti mi je kosa nahranjena, niti miriši duže od 5 minuta nakon feniranja, ma ništa. Sad mi je žao gledati ga jadnog u tuš kabini, na pola potrošenog i ne znam što da radim s njim. :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Hvala!

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol