Ecotools kistovi

Kistova nikada dosta! :D
Iako imam već 2 seta od preko 20 kistova, i još sam pojedinačno, ovisno o potrebi, kupovala kistove za određene namjene, opet sam osjetila potrebu za novima :)

S obzirom da su kod nas Ecotools kistovi stvarno skupi, naručila sam ih s ebaya.
Prvi set sam naručila prije par mjeseci tako da nemam više link . To je set od 5 kistova namjenjenih za sjenila.
Dolaze u maloj torbici koja u sebi ima i ogledalo. Od tada ih koristim i preodlični su mi.
S obzirom da ih nisam poslikala nove, stavit ću slike s neta:

Prvi kist namjenjen je za nanošenje baznog sjenila preko cijelog kapka, drugi kist koristim za nanošenje tamnijeg sjenila u vanjski kut oka, treći kist savršeno blenda prijelaze, čestvrtim kistom nanosim sjenilo uz waterline, a zadnji kist mi je super za preciznije linije ili kao smudge brush za blendanje linera.

Drugi set kistova stigao mi je neki dan, a sastoji se od 4 kista (kist za cijelo lice, kubuki za lice/tijelo, kist za blendanje sjenila i kist za korektor) uz koje također dođe i torbica.


Moje slike:



Uz ovaj set sam zasebno još naručila kist za tekući puder koji je također iz Ecotools asortimana.


Moje slike:


Da li i kakve kistove koristite za nanošenje svog makeupa?
Jeste li probale neke od Ecotools kistova?

xoxo, Beautylicious.

Primjedbe

  1. evo upravo se spremam naručiti drugi set, baš mi kvalitetno izgledaju kistići.
    vanillasunshinesky

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš već neko vrijeme mjerkam ove za lice.. :D Zgodni su

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlicne su njihove cetkice, meni se ofucala cetka za rumenilo i bas planiram njihovu da kupim, ako pre toga ne narucim Real Techniques. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. E bas sam u potrazi za dobrim cetkicama!Koliko kosta ovaj prvi set?

    OdgovoriIzbriši
  5. Imam oba seta + još jedan s kistom za rumenilo i sl. i baš sam zadovoljna. Povoljni, a dobri :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da :) Ja sam bas jucer narucila jos jedan set od 5 kistova najvecim dijelom jer u sebi sadrzi kosi kist za kojeg sam cula vec dosta pohvala..

      Izbriši
  6. Na toliko sam ravevova već naletila o ovim kistićima da ću ih jednostavno morati isprobati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nećeš požaliti. Meni je baš danas stigao još jedan set :))

      Izbriši

Objavi komentar

Hvala!

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol