Beauty Blender

Sasvim sam slučajno na nekom stranom blogu naletila na post o Beauty Blenderu, odnosno spužvici za nanošenje šminke.. Iako se original prodaje po cijeni od 20$, ja sam na ebayu našla kopiju za samo par $  :)
Naručila sam je reda radi (više iz radoznalosti), iako nisam imala neka velika očekivanja s obzirom na cijenu. Naručila sam odmah dvije varijante, tj. dva modela.
Iako mi je samo jedan stigao, a drugome ni traga, mislim da mi je stigao bolji :)
Lijepe je roze boje i mekana, ali dovoljno čvrsta za nanošenje šminke.
 
Znači, spužvica se koristi na način da se umoči u vodu i stišće kako bi je upila vodu nakon čega ona dosta "naraste". Iako je na kraju skroz ocijedim, ona i dalje zadržava tu veličinu, sve dok se potpuno ne osuši i vrati u prvobitno stanje.    
Suha spužvica / morka spužvica (lak sam stavila samo kako bi si odprilike mogli predočiti veličinu):

Na ovom linku možete vidjeti način korištenja i za što se sve može koristiti:  youtube
Ja sam je do sada koristila za tekući puder, korektor, puder u kamenu, highlighter, a probala sam s njom i nanijeti rumenilo, ali za to mi više odgovara kist.
Jako je praktična baš zbog svog oblika.. Jedna strana je ovalna i široka s kojom je lako nanijeti puder, a druga strana ide u lagani špic koja je odlična za pokrivanje podočnjaka, nanošenje pudera na određena mjesta (ispod očiju, kapak, oko nosa..),  nanošenje highlightera i sl.

Nakon korištenja se jako lako pere uz malo sapuna i tople vode.  Mislim da se ovakvu stvarčicu stvarno isplati uzet jer se može koristiti neograničeno puno puta, i s njom možete nanijeti gotovo sve proizvode koje stavljate na lice..

Biste li isprobale ovu mulipraktik spužvicu?
Da li za nanošenje podloge koristite kistove ili ste ipak navikle na nanošenje prstima?

Primjedbe

  1. Ja bih je isprobala, ali ne znam kako je nabaviti i gdje a da nije preko ebaya i internet narudžbi...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj,mislim da nema nigdje kod nas jos za kupiti... A zasto ne narucis?

      Izbriši
    2. Sad sam vidjela link sa ebay-a što si postavila, pa možda i ja naručim. A nikakav poseban razlog više volim kupovinu kaa mogu da opipam i vidim prije nego što kupim. :-)

      Izbriši
    3. Znam, tako i ja.. ali s obzirom na nisku cijenu, narucils se i pozitivno iznenadila :)

      Izbriši
  2. jel može link sa ebaya, da i mi naručimo ? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno :)
      http://www.ebay.com/itm/261110705912?var=560161808978&s%20sPageName=STRK%%203AMEWNX%3AIT&_trksid=p3984.m14%2039.l2649

      Izbriši
  3. cool,nisam ni znala da ovo postoji :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Ima u Bipi nesto slicno...Mislim da kosta nesto manje od 20 kn

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jučer mi baš stigla i ona druga verzija.. budem i taj recenzirala ;)

      Izbriši
  5. evo cure, možda vam kod odabira pomogne recenzija kolegice Essencovog BBlendera ;)
    http://www.anaviglam.com/2013/03/essence-beauty-blender.html#more

    OdgovoriIzbriši
  6. Da li bi htela malo bolje pojasniti nanosenje gelova,zanima me kojim redosledom ide?Pojma nemam o ovome a rado bih vezbala na svojim nokticima,imam gelove Clear Pink i White.hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mislim da si fulala temu.. imaš na mom blogu baš detaljni post - step by step o geliranju ;)

      Izbriši

Objavi komentar

Hvala!

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol