DARIVANJE!


Povodom 500 lajkova na svojoj facebook stranici odlučila sam darovati ovu prekrasnu MAKEUP ACADEMY - Heaven and Earth paletu :) Must have u svakoj kozmetičkoj torbici!

Pravila:
1. U nagradnoj igri mogu sudjelovati samo fanovi, tj. sljedbenici moje facebook stranice.

2. Jedino što trebate napraviti je ispod slike/posta ostaviti svoje ime i prezime (na koje će kasnije ići paket) i klikom na Share/Podijeli, zalijepiti ovu sliku na svoj profil.
3. Pobjednica se odabire nasumično, putem random org-a.
4. Darivanje traje do 21.10. u ponoć, a pobjednicu ću objaviti sljedeći dan na stranici i obavijestiti porukom u inbox.
Ako ne dobijem nikakav odgovor u roku od 48h, ponovno biram.


S obzirom da ja imam istu takvu, a smatram da bi je svaka djevojka trebala imati jer se radi u zemljanim, prirodnim tonovima koji su nosivi i na dnevnom i na večernjem looku..
Kako bi znale kakva su sjenila, napravila sam swatch ove palete ;)





Nadam se da vam se moj odabir sviđa.. :) Ako da, trk na stranicu! 
Sretno :*

Primjedbe

Objavi komentar

Hvala!

Popularni postovi s ovog bloga

Najdraži ECONOMIC parfemi

Postupak geliranja noktiju

Afrodita šampon - Kopriva & pantenol